onsdag 6 maj 2015

Månadens bästa leverans!

Igår kom månadens bästa leverans - vinet! Det här med att prenumerera på vin är ju lysande! Alla mammor borde få en vinprenumeration redan när man kommer hem ifrån BB, haha. Känns som julafton när posten kommer och den stackars tjejen kommer kånkandes på mitt astunga paket, haha. 12 flaskor gott vin - och den här gången en massa bubbel! Yeyh!

https://invinitum.com/vinprenumeration
 
Jag lovade ju lite vintips efter att ha fått många förfrågningar på mail. Förra månadens favoriter blev bubblet från Vezzsoli och det här röda - Casaboa Touriga Nacional 2006:
 
 
Nu beställde jag 3 olika röda som ska provas:
 
 
 Och tre olika bubbel! Betyg kommer! ;)
 

Är ni nyfikna på en vinprenumeration så kika in på Invinitums hemsida. Man lägger upp sin prenumeration efter smak och tycke och kan få den varje månad/varannan eller mer sällan beroende på vad man önskar. Jag kör varje månad - för sån é jag, haha. Nu...får det dock bli kaffe och lite moms. I eftermiddag ska jag ta tag i Barcelonaplanerna och sen ska nya bilen lämnas in för att bli ännu snyggare än den redan är. ;)

over and out.

//Meekatt...

4 kommentarer :

  1. Vinprenumeration är ju lysande idé! Måste testa!
    Saknar er!!!

    SvaraRadera
  2. Himla smart grej med prenumeration ,finns det på mer än vin? Typ cider,öl?
    Mvh Camilla
    www.tiobarnsmamman.se

    SvaraRadera
  3. Får du vin 1 gång/månaden eller hur ofta såkör du? VI är inga stora vindrickare här så jag vet inte om vi skulle hinna pimpla tolv flaskor på en månad... men en himla smidig grej för att prova nya viner :)

    SvaraRadera
  4. Jag har bf om exakt en månad. Men istället för att räkna dagarna till när jag får träffa min bebis räknar jag dagarna till min första öl. :P Bad mommy.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!