lördag 7 juni 2014

Falukorv till Frukost, Ballonger & Kalas!

I vår familj får man önska vad man vill till frukost på sin födelsedag. Detta innebar att jag klockan 07,45 i morse stekte falukorv och kokade makaroner. Elton fyller TRE år och detta firas såklart hela dagen lång!
 
Frukostförberedelser...
 
 Falsk sång och en massa paket!
 
 
Frukost...Eltonstyle!
 
 
Mitt försök till sommartårta
 
  
Äntligen är han stor nog att köra till dagis själv. Gött! Sovmorgon!
 
Om en timme kommer alla gästerna och sen ska det kalasas för fullt. På måndag kommer Eltons avdelning på dagis hit på mer kalas. Tänkte att det var smartare att bjuda hem dem på glass under "dagistid" och få fröknarna på köpet, haha. ;)
 
GRATTIS min älskade Elton. Hoppas att du förstår hur otroligt mycket jag älskar dig. ♥
 
over and out.
 
//Meekatt...

3 kommentarer :

  1. Malin med töserna11 juni 2014 kl. 21:42

    Så fint att få önska vilken frulle man vill :) Hoppas han vart nöjd på stora dagen!
    Malin

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha va smart att bjuda över dagisbarnen + fröknar! Visste inte ens att det gick att göra! Stort grattis till världens sötaste Elton! Hipp hipp hurra! Jag älskar att han ville ha makaroner och korv till frukost och att du faktiskt gjorde det! :D

    SvaraRadera
  3. Vad smart o göra så med barnkalaset!! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!