onsdag 6 maj 2020

Snabba skor, Nakenbomben & Spåren efter tonåringen!

Alltså...de här morgnarna! Med sol, frisk luft och de snabba skorna. Underbart! Älskar att jag kommit igång igen och att kroppen inte motarbetar mig. Det är säkert bara en tidsfråga innan en njure eller något annat börjar bråka men nu tänker jag i alla fall njuta av detta! Kroppen njuter i alla fall av att vara igång. (Träningsvärken i låren är ingen höjdare dock, haha.) Men dagens träningsvärk efter gårdagens 2 löprundor motade jag med 5 varv runt Glännings Sjö i morse efter att jag lämnat barnen i skolan. 

Sister Hazel i lurarna - whoop!

Ja, alltså det ÄR ju så fint här!

Efter träning får man SOL och kaffe på bryggan! Ljuvlig belöning!

En galning som simmade hela jäkla sjön runt! Fatta så kallt?! Waaah! Nästa gång är det jag som gör nakenbomben ifrån hopptornet - mouhaha! Jag ska inte va sämre jag!

Just det - tonåringen var hemma om och bredde lite mackor och cyklade iväg igen. Suck...

Och här bytte hon visst om...

Dags att förbereda middag. Har jag riktig tur hittar jag glas och bestick inne på Alice rum så att jag kan duka med...

over and out.

//Meekatt...

5 kommentarer :

  1. Så duktig du är katten!! Hoppas nu njuren håller sig snäll så att du får må bra! Du ser fantastisk ut! Det syns att du njuter!

    Älskar igenkönningen av tonåringarna här hemma, haha. ALLA dessa spår. Man blir tokig!

    Kram på dig!

    Marie

    SvaraRadera
  2. Men sjukt kallt att simma nu ju men hen hade väl våtdräkt?? Vill ha bildbevis på nakenbomben sen! 😂 (det blir ju i alla fall inte din första nakenbomb, hahaha)

    Älskar din blogg. Blir glad av dig!

    SvaraRadera
  3. Men herregud alltså. Bilden på dig på bryggan!! Sjukt vacker! Är det efter träning så är livet sjukt orättvist! 😂❤

    SvaraRadera
  4. Yes wetsuit its 14 in The lake not cold refreshing. Naaked bomb ogh please

    SvaraRadera
  5. Swam twice today so good not cold

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!