torsdag 17 oktober 2019

Vi älskar mens?

När man har en "pre-teen" i hemmet kretsar många diskussioner kring kropp och snopp. Ja, även när man har en 8-åring. Eller för all del en omogen 39-åring, haha. Men just nu är det mycket mensprat här hemma. Och mitt i allt detta dyker årets (antagligen årtiondets?!) märkligaste reklam upp på TV. En naken Måns Zelmerlöv...med feber...på en häst. Arg på sitt barn och sittandes bland får och kaniner...och levererande av medicin...till sig själv. Och igen...naken...på en häst! Alltså...jag vet inte.

Elton skrattar högt varje gång och sjunger med. I morse hörde jag honom sjunga jättehögt. "JAG ÄÄÄÄÄLSKKAR MEEEEENS!!!" Ja...vad ska man säga? Prova att lyssna på låten nu utan att höra det! Lycka till! ;)



over and out.


//Meekatt...

15 kommentarer :

  1. HAHAHAHAHA! Älskar Elton! Har också funderat mycket kring den reklamen, haha. Men nu blev den ju rolig på riktigt! Älskar mens!! *asg*

    SvaraRadera
  2. Underbart! Kan inte sluta skratta!

    SvaraRadera
  3. Hahahaha, helt jäkla underbart!

    SvaraRadera
  4. HAHAHA!!!! Underbara Elton! Älskar både låten och mens nu, hahaha.

    Tack för kvällens asgarv! Fortsätt krya på dig katten!

    SvaraRadera
  5. "En naken Måns Zelmerlöv...med feber...på en häst. Arg på sitt barn och sittandes bland får och kaniner...och levererande av medicin...till sig själv. Och igen...naken...på en häst!"

    Mumsmums, vad GÖÖÖR du? Hur ska vi nu någonsin kunna se på honom igen utan att se dessa bilder i skallen?

    SvaraRadera
  6. Herregud vad konstigt!!!??? Jag säger bara, neeeeeeeeeeej Måns!!
    Eltons tolkning däremot. =D

    SvaraRadera
  7. Undrar hur dom tänkte 2min in i reklamfilmen?! 😆🍆

    SvaraRadera
  8. Men hahahaha det var det konstigaste jag sett! Hahaha

    SvaraRadera
  9. HAHAHAHAHA!!! Tack Elton!!! Skrattat hela morgonen åt det här! Hysteriskt roligt. Och ja, alla förstår ju ironin i reklamen men det är FÖR konstigt. Underart roligt! Älskar mens! *ASG*

    SvaraRadera
  10. ÄLSKAR att du är tillbaka i min skärm och förgyller mitt liv. Du har varit så saknad katten!!!

    SvaraRadera
  11. Så fina bilder på dig inne på Meekatt-fliken! Vilken resa du gjort med kropp och själ. Fantastiska vackra du. Både då och nu!

    SvaraRadera
  12. Visst hade du gjort ett "mens-kit" till dottern för ngt år sedan? Letat efter det inlägget nu när min tjej börjar komma upp i den åldern men hittar inte det. Kommer bara ihåg att det var så bra.

    Heja dig! Fortsätt krya på dig, vila och skriv!!

    SvaraRadera
  13. Har ni sett programmet som heter mens på barnkanalen. Fantastiskt bra!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!