söndag 27 oktober 2019

Skämsmössan på!

...och den åker INTE av förrän jag också kan skratta åt det här. Jag är snart 40 år (!) men det hjälper tydligen inte när jag ska ta beslut. Jag. Är. En. Idiot. En idiot i skämsmössa och snart halva lönen fattigare.


På tal om hjärnbrist...kolla min och Alice konversation ifrån gårdagskvällen:


Två särskrivningar och en "hjärna". Gör ont i mitt författarhjärta, haha. Älskade unge. Älskar att hon har humor och att vi kan skratta åt sånt här. Tänk om man hade fått en sån där känslig och lättkränkt liten unge. Då hade jag ju fått lämna tillbaka henne. ;)

Nu...mer kaffe...i skämsmössa. Kanske uppdaterar utan mössa om några timmar. Just nu är känslan "Skjut mig".

over and out.

//Meekatt....

3 kommentarer :

  1. Hahahaha!!! Hemmablondering?! VISA!!!

    Bara älskar dig katten!

    SvaraRadera
  2. Alltså jag dör lite av skratt. Satt likadant förra helgen och tänkte samma sak. Jag är snart FEMTIO dessutom. Inte 14. Dyrt blev det ;)

    SvaraRadera
  3. Alltså, att ha dig som mamma!! <3 Först er underbara konversation med kälek och humor och sen att du utan att tveka erbjuder dig att lämna grejor halv elva en lördagskväll. Jag hade sovit för flera timmar sedan. Eller varit onykter. *Asg*

    Så lycklig att du är tillbaka! Meekatt som tonårsmorsa kommer hjälpa mig igenom livet IGEN!!! TACK!

    Förresten är du sjukt snygg i mössan. Oavsett vad som hänt där under så hade jag behållt den på, haha

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!