torsdag 16 november 2017

Dagens outfit!

Folk är så jäkla slarviga...och lata. De plockar på sig en massa kläder, går in i provhytterna, provar...och går ut. Och lämnar allt i provhytten. Jag fattar inte grejen. Hatar att komma in i en provhytt som är full med kläder och står hela tiden och är nervös över att någon ska komma tillbaka och vilja prova klart sina grejor. Man vet ju inte om de lämnat för att hämta något i en annan storlek...eller faktiskt gått hem. 

Idag var jag och Majsan i stan. I hytten jag skulle gå in i hängde allt det här:

Jeans, klänning, vinterjacka, babymössa & 2 amningsbehåar. Tadaaa!!

Detta fick bli dagens outfit, haha. Resultatet blev i alla fall bättre än klänningen jag faktiskt skulle prova. Jag har fortfarande kroppen full med glitter ifrån skiten, haha. Tror jag ska börja köra dagens outfit såhär. Bara gå in i en provhytt och plocka ihop det som ligger där. Detta kanske kan funka på Ekebo..?

OBS: Fatta vad pinsamt om personen ifråga faktiskt hade varit ute och hämtat ett plagg i en annan storlek,,,och kommit tillbaka för att möta mig såhär?!?

over and out. 

//Meekatt... 

2 kommentarer :

  1. Haha, kanske inte den snyggaste kombon men ok... du håller dig varm i alla fall :)
    Instämmer, avskyr kläder i provrum OCH skitiga golv i provrum när jag ska stå i strumpor.

    SvaraRadera
  2. Alltså...Du är ju bara så härlig !
    Älskar din humor.
    Hälsningar Skåne.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!