söndag 3 juni 2012

Och vinnaren är...

Tävlingen om den fina matstolen ifrån AKTA GRACO är avslutad. Tack alla ni som varit med och tävlat - och tack för alla bra och roliga motiveringar!

Vinnaren av stolen blev PETRA:

"Ja du, vem behöver denna stolen bättre än ngn annan ? ! Jo min son! Min galna son som snart fyller 1. Han har redan behövt åka in två gånger akut på en månad för att ha slagit i huvudet. hmm ja jo vi har koll på honom. =) Nu i måndags så satte han spjärn mot bordet med fötterna & damp baklänges med huvudet ner i golvet när han åt frukost!! HMM normalt?? Ja för honom för maten kom inte fort nog.( Man kan ju tro att det var geischa det handlade om ;)ha ha)Så nu rök den gamla matstolen ut. Han sitter numera på golvet =) Då vi fick en liten pik från läkaren att nu får de inte hända fler sådana här olyckor. Precis som om vi slängde honom i golvet! Nej! Idiot läkare. Men ja, för att fatta mig kort, vi behöver matstolen till Lukas så att han slipper åka ambulans igen."

Ja, jag tror detta var ett bra val, haha. Visst är jag trött på ungar...men det får ju finnas lite gränser! ;) Nu sitter snart Lukas säkert, mamma kan ta sig en sipp av vinet i pipmuggen och läkaren fortsätter lunka runt på akuten med 1 000 kr/h och en massa ledig tid! Perfekt för mig - då kan jag spela Rumble med läkaren!

Hoppas Lukas gillar stolen! Maila mig er adress så skickar AKTA GRACO den direkt hem till er!

Jag har fler tävlingar på gång så håll utkik på bloggen!
 
over and out.

//Meekatt...

8 kommentarer :

  1. Stort grattis till underbara Petra, nu vann jag ju inte själv men är glad för att stolen får ett bra hem iaf ;)

    SvaraRadera
  2. Jag vill rumbla m dig. Fast jag är inte dr, bara ssk. På en akut. Gills det?? Stjarnstoft var namnet :)

    SvaraRadera
  3. Åhh! Jag vann! Tjoho! Eller ja Lukas vann! Tack. Tusen tusen tack . Nu kan vi vara säkra. Inga fler olyckor. Mailar dig min adress. Kram
    O du.... Tack!

    SvaraRadera
  4. Mäh!! Blev ju riktigt glad en sväng där :( Ja, ja, grattis du andra Petra:)

    SvaraRadera
  5. Åhh tack. Goa snälla Sara & Petra

    SvaraRadera
  6. Denna stolen är nog Lukas i stort behov av =)
    hehe!!

    SvaraRadera
  7. Låter som att det var helt rätt vinnare!

    SvaraRadera
  8. Ha ha ja andra Petra sant =) Snart kan han äntligen sitta säkert.
    tack !
    kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!