måndag 5 september 2011

Idol!

Idol är alltså igång och återigen sitter vi klistrade framför TV-rutan och säger "Jag ska BARA se när det är auditions - resten är skit". Ja, Moa Lignell var helt fantastisk! Och ja, Olle såg faktiskt ut som en mikrofon, André Zuniga blir alla 14-åringars drömkille och Pär Lernström kommer att få ligga som aldrig förr! MEN!!! Han den där nya grabben i juryn - Pelle Lidell - han ser ju ut som en fräschare variant av Mikael Persbrandt! Yeyh! Ja, jag var väl lite halvladdad inför en ny säsong och tänkte att "Det är ju bara den första veckan som är kul i alla fall" men där fick jag så jag fes! Fatta - med min nya stora TV är det ju som att ha honom livs levande i mitt vardagsrum och jag höll minsann på att sätta mitt Geisha i halsen! YEYH för Idol som nästan blivit en sexuell upplevelse!

Nej, jag vet - uppenbarligen krävs det inte så mycket för att en övertrött tvåbarnsmor ska gå igång - men jag överväger nästan att ta med mig mammas gamla Mandolin och åka på en audition! Jag menar - hur dåligt kan det gå? Alexander Bard SA faktiskt att de sökte något ANNOULUNDA i år - sån é ju JAG!? Och ja, efter alla de tusentals timmar som vi sjungit karaoke på Södra Strandvägen så kan man ju en och annan melodi! Jag tror Pelle Lidell hade älskat min version av "Fångad av en stormvind". Bamse hugger mig hårt i smalbenen (smala?! haha) varje gång jag sjunger den. Det MÅSTE vara för att det är så FANTASTISKT bra!!??


over and out.

//Meekatt

3 kommentarer :

  1. Hm. Persbrandt säger du? Exakt vad är det du gillar hos den där Pelle? Jag ser inget läckert alls hos honom. Fast, smaken är ju olika. Eller så är jag inte tillräckligt trött. Så e jag.

    /Åsa

    SvaraRadera
  2. Hahaha, jag är nog liite tröttare än de flesta! Men ja, jag tog en ny titt nu och jag känner precis likadant idag! Är det bara jag som ser Persbrandt i honom?! Så där slitet sexig...med en massa pondus...typ? *asg* Ja, jag ska nog gå och lägga mig istället!

    SvaraRadera
  3. JAG håller med dig Malin! Han är superhet! Och jag är inte ens trött! *lol*
    Klart du ska söka, har hört talas om era karaoke-fester, hehe.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!