tisdag 19 september 2017

Tävla om en spavistelse!

Hösten är här och vad passar då bättre än att åka på spa och mysa? I samarbete med HotelSpecials och deras kampanj "Spa Week" tävlar jag ut en lyxig Spavistelse. I vinsten ingår övernattning, frukost och spaentré för två personer på ett av de utvalda hotellen. 


Klicka på bilden för att ta del av bra erbjudanden!

Spa Week som är Sveriges största spakampanj pågår mellan den 19-26 september och under veckan kan ni boka Sveriges främsta spahotell till priser från 900 kronor (för två personer!) Då ingår givetvis frukost och spaentré med möjlighet till både bubbelbad, bastubad och avkoppling! Så klicka er in HÄR och boka er vistelse! Ta med kärleken, mamma, grannen, syskonet, bästa vännen...en trött förälder som behöver lite uppskattning eller varför inte mig? Jag är skitbra på att va på spa! ;) Lite exempel på hotell som är med i kampanjen:

Quality Hotel Frösö Park - ett fyrstjärnigt omtyckt spahotell nära Åre med helt ny spaavdelning.

Storhogna Högfjällshotell & Spa som ligger i Vemdalen och är ett genuint spahotell i högfjällsidyll. 

VANN spa nordost om Lysekil med STOR Spaavdelning, fantastisk miljö och toppenmat! Otroligt mysigt. Har varit där flera gånger och älskar det!

Passa på att boka innan den 26:e för att ta del av kampanjen! Ni kan även vara med och tävla om en övernattning på valfritt hotell inom kampanjen här! För att tävla:

1. Gilla HotelSpecials på Facebook HÄR. På så sätt håller ni er uppdaterade om riktigt bra erbjudanden och kampanjer. Jag bokar alltid hotell via HotelSpecials och rekommenderar alla jag känner att jämföra priserna här innan de bokar annat. Så håll koll här!

2. Klicka er in på kampanjen och kika på vad man kan välja mellan. Skriv en kort motivering i en kommentar nedan. Vem vill du åka på spa med och vilket hotell skulle du/ni vilja besöka?

3. Tipsa dina vänner om HotelSpecials Spa Week via sociala medier. Är du ingen facebookare får du använda instagram. Eller megafon! ;)

En vinnare presenteras här på bloggen den 25:e september. 

over and out. 

//Meekatt...
(I samarbete med HotelSpecials)

42 kommentarer :

  1. Nu har jag gillat och tipsat mina vänner. Såg att hotell skansen var med och dit vill jag åka med sambon. Varför, jo jag vill äta choklad i sängen, dricka bubbel i badet och få chans att ha sex utan smyga
    😂

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna få ta med min underbara fru på en välbehövlig sparesa till VANN spa. Det var här vi förlovade oss för två år sedan och efter ett års mammaledighet behöver hon nu få komma iväg och njuta av det goda livet :)

    SvaraRadera
  3. Jag skulle så gärna vilja åka med min man till Saltsjöbaden. Vi har två barn på 2 och 4 år och vi har aldrig varit på ett spa! Hoppas att jag får överraska min man med det!

    SvaraRadera
  4. Ibland snurrar livet på alldeles för fort och till slut säger kroppen och knoppen ifrån. En natt på Vann spa tillsammans med min man hade verkligen inte varit fel just nu. Vi skulle verkligen behöva en barnfri natt med lite extra lyx och kvalitetstid. //Tina

    SvaraRadera
  5. Jag skulle ta med mig sambon på en tur och visa honom vackra Smögen.
    Då vi jobbar omlott o saker o ting ej blir som planerade med extrajobb osv så hade detta gjort att vi ändå får en paus från vardagen (och barnen)
    Gillat sidan sedan länge dessutom :)

    SvaraRadera
  6. Av alla fina ställen måste jag nog välja Varbergs stadshotell & Asia Spa. Jag vill ta med mig kärleken i mitt liv. Mitt livs kärlek ❤️ Stefan och partner sedan sju år men vi har aldrig varit på spa tillsammans 😱

    SvaraRadera
  7. Nu har jag gillat och tipsat 😊
    För två år sen förlorade jag min man i cancer. Livet har verkligen varit tufft men nu börjar jag se ljuset. Såpass att jag tom träffat en ny man, som finns där på ett fantastiskt sätt ❤ skulle vara underbart att få dela en sån upplevelse med honom

    //Mira

    SvaraRadera
  8. Småbarnsåren är båda tuffa och härliga
    Jag har ett fåtal väninnor som är helt ärliga...
    Vi klagar för varann och dricker vin när barnen somnat
    För annars hade hjärnorna helt domnat...
    Att kunna chatta öppenhjärtigt i sängen när man ingen lösning ser
    Är den där ventilen som gör att man faktiskt orkar lite mer...
    Med barnfritt spa-mys vill jag umgås med en underbar vän
    Som jag aldrig har träffat utan våra små, så det är på tiden!!!

    Hotell Erikslund i Ängelholm verkar vara en pärla 👍

    Camilla Wihlborg
    wihlborgskan"at"gmail.com



    SvaraRadera
  9. En spa-helg på Södra Berget i Sundsvall med en av mina älskade Tisdagsänglar skulle vara underbart. Även om vi inte träffas varje dag, inte ens varje vecka, så finns hon alltid i mitt hjärta. Vi är Pippi-starka tillsammans 💕

    SvaraRadera
  10. Hade jag haft turen att vinna hade jag åkt till VANN. Och jag hade tagit med sig. :-P Eller åkt alldeles ensam och bara njutit av lugnet och tystnaden... Vilat upp öronen lite så jag står ut ett tag till. :-P

    SvaraRadera
  11. Jag skulle verkligen uppskatta att få ta med mig sambon till Ronneby brunn och bara andas lite, rå om varandra och äta gott. Jag är just nu sjukskriven pga utmattningssyndrom och orkar knappt existera och än mindre vara en bra mamma och sambo. Att då få åka iväg med min klippa i allt det här vore ett gott försök till uppladdning. Lite bubbel o geisha på de så vore allt komplett för en stund

    SvaraRadera
  12. Jag skulle vilja bjuda med min bästa vän till The steam hotell i Västerås. Då vi båda är mammor till ettåringar skulle det vara guld värt att få njuta ett dygn på spa!

    //Lotta Lövberg

    SvaraRadera
  13. Grand Hotel Saltsjöbaden skulle jag vilja åka till med min underbara man. Mina 4 kids skickar jag till dig för det ingår barnvakt i vinsten va? �� Dom skulle älska att få äta choklad och hänga med dig ett dygn.

    SvaraRadera
  14. Åå vad jag hade velat få åka till Ystad Saltsjöbaden med min man. Båda jobbar heltid, vi har sex barn och aldrig någon egentid. Vi behöver verkligen detta 😊

    SvaraRadera
  15. Jag skulle bli överlycklig om jag fick åka med min man till hotell Saltsjöbaden, som en ett år försenad 40-årspresent. Vi lägger allt på barnen och huset, men typ inget på att vårda vår kärlek. Så vad vore bättre än att få spa-a, dricka vin och äta geisha ihop?! En dröm 😍
    // Pernilla Rengman

    SvaraRadera
  16. Vilken tävling! Jag skulle såååå gärna vilja bjuda med min mamma på en spavistelse. Hon har hjälpt mig och min sambo väldigt mycket, speciellt ekonomiskt. Jag kommer aldrig kunna återgälda allt hon gjort för mig, men en liten getaway med mor- och dottermys hade varit väldigt uppskattat. Tänker mig antingen Falkenberg eller Ronneby ifall jag vinner.

    SvaraRadera
  17. Men åh vilken härlig vinst!!! Jag skulle vilja ta med min man på
    En lyxig spa weekend. Vi har inte gjort nåt sedan vår son no 2 kom på tu man hand.

    Jag drömmer om nya steam Hotel i Västerås.

    Håller tummar å
    Tår!!!

    SvaraRadera
  18. WOW... Öland 😍. Färjestaden Hotell Skansen .. Motivering : har aldrig varit på spa. Hade varit kul o chocka maken med en sådan upplevelse.. två lantisar på spa liksom *asg*

    SvaraRadera
  19. Efter skilsmässa och snart husbyte skulle det vara helt underbart med en spahelg. Har aldrig varit på hotell men min nya kille, och vi är sällan barnlediga då vi har barnen hos hos typ hela tiden. Inte varannan vecka här inte... så en sådan helg hade varit Så härligt... Antingen Varberg Asian spa:) eller Göteborg art garden... ser mysiga ut båda två.

    SvaraRadera
  20. Drar ingen snyft historia utan behöver bara lugn och ro med min man en weekend. Vin, bad , SOVA mm tar vad som ; ) men får man önska ser arken hotel art garden spa trevligt ut i Göteborg !

    SvaraRadera
  21. Att skämma bort frugan med en Spa weekend i Västerås.
    Borde kunna göra att man slipper att flås.
    Mina vanliga bus.
    Brukar inte sluta i....sus.
    Men att istället skämma bort frugan som en drottning kanske kan få mina planer att beslås😊
    / Zebraelefanten

    SvaraRadera
  22. Hotel Erikslund i Ängelholm med min sambo! Bara för att ha det gött och vara barnfria 1 natt och dag!!!

    SvaraRadera
  23. Har faktiskt bokat Vann spa med Hotelspecials spa erbjudande MEN jag skulle verkligen viljs vinna detta. Vill så gärna bjuda med min allra "bästaste" vän Therese på vin-och spa resa. Hon är en riktig kämpe, en supermorsa som dagligen kämpar med 2 kronskt sjuka barn och har precis fått en vattenläcka. Hon om någon behöver en riktig tjejhelg! Puss och kram Meekatt /Annicka

    SvaraRadera
  24. Tillägg till mitt förra kommentar. Vill bjuda henne till Strömstad spa. Det är såå fint där/ Annicka

    SvaraRadera
  25. Jag hade garanterat bjudit med mig Johanna Nicklasson. Det var väldigt länge sedan vi gjorde något tillsammans utan barn. Vann i Lysekil eller Strömstad spa låter väldigt lockande....

    SvaraRadera
  26. Jag skulle vilja ha mig Johanna Nicklasson på spa. Det är nämligen så att det är väldigt länge sedan vi gjorde något tillsammans utan barn. Johanna älskar spa och skulle bli göraglad om hon fick spa:a. Smöret, Lysekil eller Strömstad spa låter väldigt lockande.

    SvaraRadera
  27. Jag skulle vilja åka med min man som behöver koppla av. Skulle gärna åka till Varbergs Stadshotell o Asia Spa el Falkenbergs Strandbad så kan vi ta en tur in om Ullared på vägen.....

    SvaraRadera
  28. Jag skulle vilja bjuda med min älskade pojkvän, likaväl som han går mig i nerverna och jag vill strypa honom så älskar jag honom till döds. Just nu är vi två fattiga nyblivna student tagare och inte hat det så fett, all energi går åt att knega på timmar och få ihop det. Han fyller år nästa månad och vad hade passat bättre än en sådan överraskning? Bara han och jag utan gnälliga morsor.
    Ronneby brunn hade varit super.

    SvaraRadera
  29. http://www.hotelspecials.se/hotels/blue_hotel.html

    Väljer Blue Hotel i Stockholm så jag och sambon har en chans att få barnvakt hos kusinerna


    Gubben Höst hälsar på
    Många trista barnbaciller då
    Mycket vardagstristess och full fart
    kan behöva spa helt klart
    känns ofta som om helgen går åt till att färdigställa och planera
    men nu vill jag hellre kärleken charmera
    SPA Week kallar på oss
    och vi är redo förstås
    Klart vi vill vinna
    Avkoppling, glädje, se allt tråk försvinna
    trycka på paus på en gång
    Unna sig sinnesfrid lång
    det vore en härlig chans
    till att landa och lite romans
    så blev man lite mindre grå
    och gav oss också en chans så
    vi orkar fram till jul
    det vore välbehövligt kul
    en njutbar gåva med finess
    så kommer man hem utan huggtänder och stress

    Anna Larsson på Facebook
    @zemampå Instagram

    SvaraRadera
  30. Erikslund i Ängelholm.
    Trötta småbarnföräldrar som längtar efter egentid med varandra utanför hemmets 4 väggar��

    SvaraRadera
  31. Hotell Falkenberg hade varit toppen med min bästa vän. Tjejsnack bubbel barnfri 🎉🥂

    SvaraRadera
  32. Jag hade tagit med mig min kära make till vann, stället där vi förlovade oss för två år sedan. Vi båda älskar verkligen de stället och vill gärna åka dit igen. :-D

    SvaraRadera
  33. Jag vill gärna ta med mig min älskade make till vann där vi förlovade oss för två år sedan. Vi båda älskar de stället hade varit överlycklig om vi hade vunnit och fått åka dit igen. :-D

    //Caroline W L

    SvaraRadera
  34. HÄR har jag ju min chans, hehe. Jag vill åka till - vilket spa som helst. Mitt sällskap blir du katten. Du väljer place och sysselsättning! ;)

    Jag är formbar, ganska snygg, bra på massage och borstar tänderna i rödvin. Kan till och med köpa med mig ett kilo Geisha till kisen och sova på golvet! ;D

    *håller alla tummar*

    SvaraRadera
  35. :) WOOOW! Kissen vilken tävling! :) Jag åker mer än gärna på en tripp till Västerås till The Stram Hotel, där har jag aldrig varit & det ser ju bara helt askalashärligt ut, & ja med mig tar jag bästa vännen KA så vi får dricka lite bubbel & skratta oss till sömns :) <3 klart jag delar tävlingen offentligt på Fb under mitt namn Christina Frisberg.
    frisanpoxy@hotmail.se

    SvaraRadera
  36. Hej hopp

    Skansen på vackra Öland

    En vinst som denna kommer som en skänk,
    Ligga och få massage på en bänk
    Eller i en bassäng med bubbel
    Utan att tänka på allt trubbel
    Hoppas få göra detta med min Ingela
    Hon är ju trots allt min lilla pingla
    Jag vill överraska henne på sin stora da
    Med en underbar dag på spa…

    Sprider ordet så gott jag kan. ��

    Ha det fint
    Tommy

    SvaraRadera
  37. VANN vill jag åka till om jag vann! Ha ha ha... pga att jag är tjock och gammal och fembarnsmorsa och jag vill inte åka med nån. Själv är bäste dräng. Eller ja, nu var det ju pigan JAG som skulle koppla av och inte göra ett skit mer än att ta emot massage och titta på när nån simmar längder i bassängen istället för jag då jag sitter med fötterna i ett mindre fiskstim och sippar iskallt ekologiskt rosévin. Heja mig och DIG om jag vinner. Hoppas det ingår taxi för jag har slängt ut bilen.

    SvaraRadera
  38. Om jag vann skulle jag vilja åka till Varberg eller Falkenberg på spa med dig Malin. Var så längesen vi sågs. Jag kommer sällan iväg och unnar mig någonting själv utan sambon.

    SvaraRadera
  39. Meekatt du är väl en störtskön brutta,
    på din blogg älskar vi småbarnsmammor att glutta.
    Du bjuder galenskap som resulterar i skratt,
    dina ord är för oss alla en riktig skatt.
    Du motar höstdepressionen på oss alla,
    belönar en lycklig som får kliva i sin badbralla!
    Jag vill försvinna långt bort från den stökiga bostaden,
    bjuda Elin som äntligen flyttat hem från huvudstaden.
    Med ett dygn i sagolika Sunne på Selma Spa,
    dricka hälsosamma smoothies, träna och må bra.
    Zappa mellan Idol och Sex and the City på vår teve,
    med en påse feta chips, söt choklad och en vinflaska på sängbordet brevé.
    Elin och jag kommer skratta så rynkorna ökar i fejset,
    men det är skit samma... för Selma Spa är för oss drömplejset!

    Katarina Norberg
    inastina1@hotmail.com




    SvaraRadera

  40. Nu har jag gillat och tipsat mina vänner. Jag vill åka på spa till Sätra Brunn. En dag på spa börjar med en jogging tur i kuperad terräng med underbar utsikt. Därefter en DUSCH, lång njutbar lunchbuffé med efterföljande vila på rummet i sköna sängar alternativt en massagebehandling. Därefter lite träning på gymet som belönas med bubbelbad och bastu innan vi sitter ner för middag. Detta tillsammans med Camilla , Anna och Mona för att vi är värda det.
    annicakarl@gmail.com

    SvaraRadera
  41. Nu har jag gillat och tipsat mina vänner. En dag på spa börjar med en joggingtur i kuperad terräng med underbar utsikt, därefter dusch, lång njutbar lunchbuffé med efterföljande vila på rummet i sköna sängar alternativt massagebehandling. Därefter ett tufft pass på gymet som belönas med bastu & bubbelbad innan vi sitter ner för middag. Detta tillsammans med Camilla detta är vi värda.
    Jag vill åka till Sätra Brunn ligger utanför Sala.
    annicakarl@gmail.com





    SvaraRadera
  42. Har under senaste halvåret gått igenom en fruktansvärt jobbig och slitig skilsmässa. Livet har verkligen varit i botten men sakta sakta sakta börjar jag kravla mig upp igen. Det går sakta o dalarna är fortfarande många o långa men jag tror på framtiden. Utan min dotter hade jag aldrig fixat detta så därför vill jag ta med henne till Varberg stadshotell o asia spa. Få njuta av det goda i livet o ladda ny energi bara hon o jag för det är vi så jäkla väl värda.
    Gillar på fb o delar här https://www.facebook.com/anna.lundkvist.925/posts/10155425361044473?pnref=story

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!