söndag 10 september 2017

Meekatt, Minionerna & Majsan!

Då var det dag fyra i Los Angeles och vi har hunnit med massor! Jag har dessutom hunnit med att bli sjuk i urinvägsinfektion och fått jaga fatt i antibiotika...såklart. Det måste ju vara något som förstör, haha. Men förutom en massa kisspauser har vi det alldeles fantastiskt bra! Jag längtar massor efter barnen men försöker njuta av varje minut. Ser fram emot att få visa dem och börja planera en resa hit tillsammans med dem om ett par år för JÄKLAR vad coolt det är att vara här!!

Vi var på Universal Studios i förrgår. Hur stort och pampigt som helst! Och återigen helt overkligt. Vi gjorde den klassiska rundturen där vi fick se en massa inspelningsplatser och annat kul. Ni får ett gäng bilder:

Wiiih!

Ja, jag blir ju starstruck...igen. Även på utklädda figurer, haha.

"Hello! Känn aj tejk a pittsure fååår maj kids at home?!" Supermorsan som åker dit UTAn barn och fotar ÅT barnen?! haha

Jag ÄLSKAR Forrest Gump!! En av världens bästa filmer. Så ja, starstruck igen. På en butik, haha. 

Bara ÄLSKAR alla grejorna! Gjorde av med 500 kronor på bara Forrest-grejor, haha. (gump-grejor lät konstigt och kan lätt misstolkas.)

Alltså...haha. Jag vet. Moget. 

Johnny Rockets - supergoda burgare!! Flottiga och enorma...som allt annat i detta landet, haha. 

En rundtur runt Misteria Lane. Hur coolt!? Väntade på att Bree skulle gå förbi men det hände aldrig, haha. 

Lite gamla vrak från filmer...

Ett annalt gammalt vrak...och en polis, haha. 

Fortfarande coolt, haha.

Majsan Monroe! Svettigt med 30 grader i en nöjespark!

Skulle ta en bild till barnen men helvetet skrämde skiten ur mig. Blev ingen bra bild... 

Elton kommer hata mig...

Majsan sa "Här ska vi in. Man åker i en vagn och får se hur de spelat in mumien. Hon glömde berätta att vagnen var en bergochdalbana och att den gick i en miljon km/h och dessutom BAKLÄNGES!!!?? Skit på dig Majsan. Men ja, nu kan jag säga att jag åkt karuseller på Universal...vilket jag inte skulle. Jag är en fegis. 

Ja, jag tycker som sagt att allt är coolt. Sån é jag. 

Universal avslutades med vattenmassage. "Should aj be näjked?" Naturisten inom mig blev besviken här, haha. Kläder på...kittlade på fötterna så att jag låg och vrålade och avslutades med en smärtsam elchocksbehandling. Inte alls avslappnande. 

Ännu en fantastisk dag med världens bästa Majsan!

over and out. Från Los Angeles! (<--- wiiiih!!)

//Meekatt...

8 kommentarer :

  1. Love you to the moon and back gumman ❤️❤️❤️

    SvaraRadera
  2. Låtar som ett kanon äventyr ❤️

    SvaraRadera
  3. Så roligt att se 👍🏻😍

    SvaraRadera
  4. Hahaha, och här sitter vi och är starstruck när vi ser DIG! Du är så fantastiskt ödmjuk och äkta att man bara kan älska dig! Njut av resan och fortsätt dela med dig av bilder.

    Du fullkomligt strålar katten! Man riktigt ser hur lycklig du är!

    Kram Annelie

    SvaraRadera
  5. Johan F. på Furet ;)10 september 2017 kl. 18:22

    Så. Jävla. Snygg.

    SvaraRadera
  6. Vilken dröm!!! LYCKO DIG!!

    SvaraRadera
  7. Bubba Gump!!!! wow!! Så fett avis!!

    SvaraRadera
  8. Bilden på dig och dinosaurien!! 😂 världsklass! Njut av resan du ser ut att må fantastiskt! Kram Emma i Åstorp

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!