söndag 10 september 2017

Hej hej Monica!

Hej Hej Monica - Hej på dig Santa Monica! Åh, SÅ JÄKLA FINT!! Och återigen en "nyp-mig-i-armen-känsla" över att jag faktiskt är HÄR. På riktigt liksom. Hur många gånger har man inte sett det här i filmer liksom? Och nu går jag här. Jag njuter verkligen av varje sekund i Los Angeles och försöker lagra kroppen och själen full med energi och minnen ifrån detta äventyret. 

Stackars Majsan som fick ett barn med sig på semestern, haha, "Kolla Majsan!! En Speed-buss!! Fota mig!!" Nej, Keanu var inte på bussen...men jag tycker ALLT är coolt här, haha. Till och med en helt vanlig skolbuss. För sån é jag.

Igår körde vi (Obs: JAG körde. Jag bara ÄLSKAR att köra bil här, haha!) till Santa Monica för att få uppleva santa Monica Pier och 3rd Street. Vi kom fram lagom till kvällen och solnedgången. Magiskt. På riktigt. 

Ja, jag upplever det mesta med en kamera i ansiktet men jag vill ha minnen av ALLT, haha.

Kolla!!

Så otroligt fint här!

Artister, kärlekspar, fiskare, låga människor, höga människor(!), glada människor...och JAG!

Längst ut på piren!

Vackra Santa Monica Pier! 

"Känn aj tejk a pittsjör fåår maj sann at home in sweeden please?" (Istället för, "Jävlar var sexigt med amerikanska poliser - ska vi kela lite??!" De var riktigt trevliga och jag fick gå in på stationen bakom och hämta klistermärken och magneter till barnen, haha. Nu ska Meekattbilen pimpas!! ;)

Ännu en Bubba Gump-butik och jag gjorde av med 500 spänn på roligheter! (gumpgrejor!)

Ja, livet är bra just nu! 

Jag tyckte vi hade bred strand i Mellbystrand, haha. 

Orange is the new black?

Fina vännen! 

Wonderwall...solnedgång...och Los Angeles. 

Efter att ha njutit av piren gick vi till 3rd Street och njöt av fantastisk mat på The Cheescake Factory! Efterrätten åt vi hemma i sängen, haha. 

3rd Street. Stort och mycket - lite som allt annat i detta landet.

over and out. 

//Meekatt...

15 kommentarer :

  1. Åhhh vännen så gött vi har det! Och mer skall vi få uppleva idag med fina fina Sandra ❤️❤️❤️ Det är när livet är som bäst 😍🌊

    SvaraRadera
  2. VACKRA VACKRA kvinna! Vilken fantastisk resa du gör nu och vilken fantastisk resa du gjort med dig själv. Du ser fantastisk ut! Är så anundsjuk på din resa (och ditt utseende, hahaha).

    Kram Camilla Å

    SvaraRadera
  3. Känner knappt igen dig katten. Du ser lycklig ut! Älskar blusen - var är den köpt?

    SvaraRadera
  4. Älskar Santa Monica! Var där i fjol med familjen. Hoppas du hinner se Venice med! Jättevackert!

    SvaraRadera
  5. Drömresan ju!! På min bucketlist. En annan punkt: Träffa Meekatt! HAHAHA

    SvaraRadera
  6. Wow! Så härligt och så glad o underbar du ser ut <3

    SvaraRadera
  7. Halloj Katten! Underbara bilder och sååå roligt du beskriver allting over there. Drömresan, den är du värd. Många hälsningar från Anne.

    SvaraRadera
  8. Du har snart prickat av allt jag drömt om att få uppleva i USA, haha. Älskar hur du beskriver allt och att du är imponerad över samma saker som jag hade varit. Du är en fantastisk kvinna!

    SvaraRadera
  9. Får lite ont i magen av att se att du är på Universal Studios m.m. utan dina fina barn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men herregud. Man får göra vuxensemestrar och även hitta på sådant som barnen också möjligtvis hade gillat.

      Radera
  10. Ditt härliga leende är genomgående alla blogginlägg från er resa och det kan inte annat än att smitta av sig! Det ser heelt fantastiskt ut och jag önskar att jag nångång får göra samma resa. <3
    (Helst utan barn.) xD

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!