tisdag 26 september 2017

Lite färg, Lite Ernst & Lite Hallelujah!

Jag ska ju visa lite mer av mitt fina hus för er läsare. Men jag har lite fix kvar innan jag är redo för stora rundturen, haha. Igår avslutade jag dock ett litet kul projekt som vi kan kalla "Katten har varit i LA och shoppat alldeles för mycket och behöver en ny garderob"-projektet. Och tadaaa - ett gammalt förråd i källaren fick bli en mini "walk-in-closet". Det kostade 500 kronor i färg, penslar, målartvätt och lite krokar, ett gäng svordomar och könsord, ca 5 timmars jobb och en halv rulle eltejp till den där klädstången som jag inte orkade måla...heja mig? Meekatt goes Ernst...fast med strumpor på och mer fula ord.
 
Före...
 
Och efter! Jättenöjd! Där hänger alla mina pärlor ifrån LA! ♥
 
over and out. 
 
//Meekatt... 

7 kommentarer :

  1. Ååååh vad FINT! Vad duktig du är! Kan man anlita dig som inredare? Jag har enh stor villa och NOLL idéer. Så ser jag det här och blir inspirerad. Sen dör det igen för allt känns jobbigt och dyrt, hehe.
    Spännande av att få se mer av ditt hus. Det man ser på instagram ser så mysigt ut.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Saknar dina krönikor i HP. Har du slutat? Hade hoppats på att få läsa mer av dig gärna varje dag. En egen spalt borde de ju ge dig, du är bäst och mest läsvärd i tidningen Meekatt!

    SvaraRadera
  3. Köpte du alla de kläderna i LA?? Den randiga man ser - vad är det för fint?? VILLHÖVER!!

    Sophie

    SvaraRadera
  4. Så flot. Godt arbejde a'la Ernst ;)
    Ann (Schousnigel)

    SvaraRadera
  5. Om inte MeeKatt kan, så kan fan INGEN !! HEJA DIG

    SvaraRadera
  6. Wow... jag behöver göra om min klädkammare men bävar! :o

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!