söndag 14 juni 2015

Kärlek i en Femma! ♥

Kom hem och hittade ett stort kuvert på köksbordet. I det låg det en jättehög med fina fina brev ifrån eleverna i klass 5 (snart 6) på Mellbystrandskolan. Hjärtat stannar ju till lite. De räddar Agge när han är på äventyr och sen får JAG en massa fina brev och teckningar. Goa fina ungar! ♥ Stort tack. Det trillade en och annan tår här ska ni veta. Och ja, jag fick mig ett par goda skratt med. Man kan ju bara älska meningar som "Vi alla har tyvärr läst ditt blogginlägg", "Vi har en snygg lärare!", "Donald hälsar!" (haha) "Följ mig på Insta!" och "PS. Du har en assnygg bil!". Underbart!
 
Efter att jag varit inom och lämnat ett litet bidrag till klasskassan som tack för hjälpen med Agge skrev jag ju att jag hoppades att de INTE skulle läsa bloggen. Inte bara för att det var pinsamt att jag skrev att deras lärare är skitsnygg (haha) utan mer för att bloggen inte alltid är så...rumsren. Men ja, de går snart i sexan och kan antagligen både fler svordomar och könsord än jag. Nu har jag ju då fått höra att deras lärare läst upp blogginlägget för hela klassen, haha. Men ja, jag skäms inte. Sån här é ju jag!
 
Men kolla in! Man blir ju lycklig! Vem får så här många brev?! Jag är mållös! ♥
 







Bästa post jag någonsin fått! ♥ Tack och kram till er alla! Ha nu ett härligt sommarlov!
 
over and out.
 
//Meekatt...med den assnygga bilen! ;)

4 kommentarer :

  1. Så fint de gjort! Min grabb berättade att de skickat brev till "meekatt". Coolaste morsan i Mellby enligt ungarna. ;)
    Hatten av då, haha.

    SvaraRadera
  2. Kul att du blev glad. Tack för pengarna. Du är best!!!

    SvaraRadera
  3. Kul att du blev glad. Tack för pengarna. Du är best!!!

    SvaraRadera
  4. Underbart! Man får alldeles för lite "snigelpost" nu för tiden!
    Tänk när man var ung o hade 20 brevkompisar, o det trillade in brev hela tiden, fantastiskt!
    Kan man införa brevkompisar igen?? :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!