torsdag 4 juni 2015

Äggledare, Morfin & Designad Vagina!

Ja, då var alltså kattfan steriliserad och idag har jag gått med tratt hela dagen. ;) Mammamaffian kan andas ut i sina fotriktiga skor och fira med surdegsbaguetter på lekplatserna. Inga fler (meekatt)ungar att oroa sig för här hemma.


Jag var ganska kaxig innan operationen men inte fullt lika kaxig efteråt. Man känner ju sig skithet i operationsoutfiten med vita stayups och rosa badmössa. Övervägde att ta en selfie men hejdade mig. Ingreppet gick snabbt och smidigt men jag fick världens kramper i äggledarna efteråt och trodde ett tag att jag skulle dö, haha. Men det redde upp sig med en massa morfin och fantastisk personal på plats! Extra tack till Susanne (stavning?) som tog emot mig på morgonen, höll min hand hela ingreppet och fanns kvar ända tills jag åkte hem. Hon peppade mig både med morfin, skratt och kärlek och ringde dessutom och kollade läget med mig idag! Fantastiska du! ♥ Ser nästan fram emot återbesöket bara för att få träffa henne igen, haha. Men timmarna efter ingreppet kände jag mig (och såg ut) ungefär så här:

 
Idag var jag kaxig igen och inledde dagen på gymmet med 45 minuter på crosstrainern. Ja, det var kanske inte det smartaste men man fick "återgå till sina normala aktiviteter" direkt så jag tänkte att det skulle gå bra. Efteråt kändes det som att äggledarna skulle trilla ut och strypa mig. Men yeyh för träningen - haha. Resten av dagen har jag mest haft ont, fått iväg en massa beställningar och haft mer ont. En sväng till Halmstad för att hämta tavlor, en sväng till Maxi för att hämta kartonger, en sväng till posten och slutligen hämtning på skolan/dagis. Aj. Min kropp och mina äggledare ville helst ligga i soffan och äta chips idag...men det fanns liksom inte tid till det. Skolavslutningarna är nästa vecka och allt måste skickas med express. Imorgon måste jag dessutom flänga till Ikea. May the äggledare be with me, haha.
 
Elton...min lilla goding. Han hade tydligen berättat för ALLA på dagis igår om att mamma var iväg och "opererade snippan". Både för barnen, personalen och föräldrarna. Lysande. "Typiskt bloggare" tänker de nu och ser framför sig att även jag fallit för "föryngringsfrestelsen" som alla bloggare verkat falla för. Botox både här och där, putande läppar, rynkfria bekymmer och nu har då även den här bloggsnippan fått sig ett lyft!? Inte så länge sedan de visade det på Fråga Olle ju. De tänker de säkert. Jajemen - här har vi gjort en designad vagina á la Jenna Jameson! Och för att fira den här händelsen bjuder jag på fika nästa föräldramöte...
 
 
Nu ska jag utfodra ett gäng barn, ta en dusch, gnälla lite över att jag har ont och sen sätta mig i soffan och skriva lite. Och fira min nya snippa med 2 glas vin!
 
over and out.
 
//Meekatt...

7 kommentarer :

  1. Hahaha, kan ju bara älska dig katten! Ser dig i tratten framför mig, haha.

    Träningen var kanske inte så bra. Men du skulle vilat idag! Inte flänga Sverige runt! Hade du ingen assistent längre?!
    Imorgon VILAR du så kroppen kan få läka! Någon annan får köra ärenden! Annars kommer jag ner från Göteborg och agerar budbil!

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående. VILA KATTEN!

    SvaraRadera
  3. Jag fick också kramp efteråt och ville dö men så värt det! Gudomligt att va på denna sidan nu och slippa hormoner och skit!

    Tack för bästa bloggen!

    SvaraRadera
  4. Ser fram emot nästa Föräldramöte då! ;)

    SvaraRadera
  5. Hahahahaha :-D Har du fått pris för Bästa Bloggare än? Annars måste du få det NU!!! (Kan man ringa nånstans??) Alla andra människor i världen (typ) irriterar mig, men inte du <3 Följaktligen är du den enda bloggaren i världen jag följer :-D Tänker att det måste ha att göra med att vi är så lika i attityd till världen, föräldraskap och vin. <3 <3 <3

    SvaraRadera
  6. Du är bäst!!! =)
    Och du, krya på dig nu eller hur man nu ska säga =P
    Kram från mig

    SvaraRadera
  7. Rekommenderar för orgasm!
    Kamagra www.intimleksaker.se
    Sexleksaker www.intimleksaker.com

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!