fredag 13 februari 2015

And the winner is...

Ledsen för dålig uppdatering. Ni som följer bloggens Facebooksida vet att jag är sjukskriven och lever nu med vänsterhanden i mitella och med Diklofenak som min bästa vän. Sju nya könsord kom jag på i morse när jag skulle tvätta håret och inte kan röra fingrarna i vänster hand. Jag. Blir. Knäpp. Totalförbud att röra vänsterhanden...ens lite...i sju dagar. Inte skriva! Och om jag fuskar...så kommer jag inte bli bra på 6 månader. Läkaren såg min "Jag-kommer-fuska-så-in-i-helvete-blick" och hotade med gips om jag inte blir bra. Gips!? Jag mår illa av bara tanken på alla magsjukebaciller och annat äckligt som skulle gömma sig i det gipset så jag låter väl vänstran vila lite då...typ. Jag la ut en efterlysning på en bloggassistent men ändrade det till Personlig assistent i morse när jag insåg att jag inte ens kan duscha själv. Fan. Jag hatar detta. Gårdagen spenderades i mysbrallor, mitella och med "Döda poeters sällskap" på Netflix. Passande titel för en sjukskriven bloggare, haha. MISÄR!

Men över till något kul! Vi har en lycklig vinnare i tävlingen om en hotellnatt på mysiga Scandic Rubinen i Göteborg! Nästan 200 tävlande! Fantastiskt! Stort Grattis till Christina Frisberg! Åh iväg med mannen - mys och ladda batterierna! ♥ Mysigaste hotellet, jättegod mat, en grym relaxavdelning och kalasbra drinkar i takbaren! Have fun!


Nu ska jag ta mig hem. Detta inlägget tog 1 timme att skriva med enbart höger pekfinger, haha. Men dagens räksallad är intagen. Ikväll blir det tantsnusk på bio! ;)

over and out.

//Meekatt...

3 kommentarer :

  1. Nu har du en perfekt anledning att gå till frisören för att få håret tvättat!
    /K

    SvaraRadera
  2. MEEEN ÅÅÅHH!! MEEKATT!! vad superlycklig jag blev nu :) att ha detta härliga att se fram emot gör genast min gråa och värkiga dag ned ens så mycket ljusare och gladare :) och du fuska inte vad du än gör för det straffar sig tyvärr i slutändan, utan var rädd om dig nu :)
    MASSOR AV TACK KRAMAR!! :) <3 CHRISTINA FRISBERG

    SvaraRadera
  3. Super Grattis Christina <3 Du om någon är så rätt för vinsten här på bloggen. Massa kramar till dig & till Meekatt/ Lena

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!