söndag 15 februari 2015

50 shades of Tävling!

Jag har blivit en mästare på att klara mig med armen i mitella och kan nu stolt säga att jag kan nästan ALLTING med en hand! Det är fem saker som är lite svårare dock: Jobba, skala potatis, köra bil, tvätta håret och ta av och på bh! Det sista är fan helt jävla omöjligt! Men jag får helt enkelt köra freestyle i ett par dagar till och fortsätta svära i duschen. Jag har skitont hela tiden och smörjer med äckelsalvan och äter värktabletter men får mest ont i magen av dem. Skriver med enbart högerhanden - därav nästan inga inlägg, suck.

I fredags var det tjejkväll och vi var såklart och kollade på 50 Shades of Grey...som alla andra. Jag hade inte läst böckerna och hade inte direkt några jättehöga förväntningar. Tessan som jobbade hos mig förut gick i och för sig runt här med ljudbok och rodnade jämt och svärmor sa att det var en massa "knullirull" i böckerna, haha. Men ja, jag tyckte att filmen var riktigt bra! Och att döma av det återkommande jublet runt om i biosalongen så kan jag inte direkt påstå att jag var ensam om att gilla den. Trots detta går alla hem och skriver "Njae, det var inget för mig men man måste ju ha sett den!" Haha, men måste man flämta och vråla så fort Mr Grey visar rumpan?!" Jag har sett alldeles för mycket porrfilm i mitt liv för att tycka den är "för snuskig", haha. Jag tyckte det var en riktigt bra och stundvis het film bara.

Besvikelsen kom först när jag kom hem. Man förväntar sig (hoppas) att Mr Grey ska stå där i köket...men vad möter man? Redan på uppfarten slås man av doften från Mexico, köket är fullt av Tacorester, Mr Freddy sover på soffan och bredvid sitter två barn och åter mammas choklad. Fuck it. Hade jag haft den där grå slipsen hade jag strypt honom med den, haha.

MEN! Nu jäklar ska det bli fart på fantasin! I samarbete med Sinful kör vi en tävling och nu är det bra grejor som står på spel, haha. Mr Grey ingår tyvärr inte i paketet men vad gör det när man har ögonbindel och en man som är vaken efter klockan 20 på kvällarna ? ;)

http://www.sinful.se/fifty-shades-of-grey-please-sir-flogger

Kika in hos Sinful för en massa heta grejor som piffar upp vardagen! När de kontaktade mig jublade jag högt och sa "HÄR HAR NI RÄTT MÅLGRUPP!! Småbarnsföräldrar som får ligga alldeles för lite!!", haha. Mer sex åt folket säger jag och självklart ska det tävlas ut roligheter som kan pigga upp både samlivet och ensamtiden i strandhuset! Här ska leksakslådan fyllas på och utvärdering kommer! ;)

Vi drar TVÅ vinnare i tävlingen! En vinner det här paketet och en vinner den här.

För att tävla:

1. Kika in på hemsidan här!
2. Skriv en kort motivering i kommentarsfältet nedan samt vilken vinst av de två du helst vill ha. Var inte blyga nu - här inne kan vi alla vara oss själva, haha. ;)

Tävlingen pågår till den 1 Mars och vinnarna presenteras här på bloggen den 2 Mars.

Lycka till!

over and out.

//Meekatt...

42 kommentarer :

  1. Haha...helt klart sängbondagepaketet☺Behöver överraska gubben min lite...han fyller alldeles snart 50 så waw vilken födelsedag han hade fått (Ska bara se till o fixa barnvakt😂)

    SvaraRadera
  2. Asså.. skulle ju kunna tänka mig det mesta.. men om jag nu måste välja bara en sak, så är det: We-Vibe som gäller.. Ungen ska sen kastas ut så hon kan sova över hos en kompis.. yeah... :)

    SvaraRadera
  3. Jag är en av de få som vågar säga "JAG SKA SE DEN IGEN" - bara för att jag vill ;)

    Jag skulle hemskt gärna vilja vinna en flogger, tease feather tickler, ridspöet och såklart Mr Greys slips

    Varför jag vill vinna är ju självklart att jag och min käre sambo ska få till det oftare - och hur kul vore det att piska någon om kvällarna när fötterna gärna hamnar på soffbordet och rumpan djupt i soffan? Annars passar dessa föremål bra inne i sängkammaren där rummet går i grått och silver ;) håller tummarna!

    SvaraRadera
  4. Oj oj oj, här blev det snigelspår i soffan. Jag och min man börjar återupptäcka vår sexualitet efter en tuff graviditet och bevistad. Och efter åtta år tillsammans vågar jag erkänna att jag gillar lite tuffare tag. Men jag hade ju inte behövt oroa mig, glimten i min mans ögon sa allt, hihi. Så vilken som av dessa vinster hade suttit som en smäck.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jävla autocorrect! Bebistid ska det vara, inte bevistad! 😄

      Radera
  5. Jag ÄLSKAR dig för att du vågar säga att du gillar filmen, haha, OCH sexleksaker! Mer sex åt folket är precis vad vi behöver och varför ska vi skämmas för det?

    Jag vill vinna piskan! Och jäklar i min lilla låda vad kul vi skulle ha med den! ;D Maken och jag behöver krydda till sexet och barnvakt ska bokas in lite oftare. Har höj- och sänkbart skrivbord på jobbet så jag kan stå och jobba på måndagar om det skulle krisa efter helgens lekar, hahahaha!

    Kram Katja A.

    SvaraRadera
  6. Jag skulle vilja vinna denna http://www.sinful.se/vibe-therapy-exaltation-silikon-rabbit-vibrator. För har varannan vecka som jag inte träffar killen och det kan bli jobbigt, faan man går å tänker på en sak hela tiden. jobbigt å va dyng kåt å stå i kassan *hehe* Så denna skulle hjälpa mig ensamma kvällar då killen finns i närheten, för ligger ungarna å sover så måste mamma få göra nått så hon blir glad :-P Så skulle va kul å få finna en liten leksak i present, blir 22år(32) i mars med så :-)
    /KåtaKossan

    SvaraRadera
  7. Hade velat vinna bondagepaketet. Hade blivit lite roligare nu ett tag tills nr 2 kommer så kan nr1 sova hos sin mormor å morfar så länge!

    SvaraRadera
  8. Ååååh vad jag vill vinna! Bondagepaketet såklart =)
    Jag är ju en sån där smyg"snuskis" och hade gärna provat det mesta, klart man vill utforska varann och testa nya saker, trots snart 11 år tillsammans.
    Vi har provat med morgonrockssnören men det gick inte alls bra, äkta vara hade ju klart varit bäst, men jag tar mig aldrig för att köpa. Så jag vinner gärna så vi kan krydda upp sänglivet lite!
    Tack för att du är du! Kram
    /snuskisen

    SvaraRadera
  9. Piskan såklart!

    Efter ett 25 år långt förhållande med vaniljsex är det den här morsan som förtjänar att få utforska lite nya terränger.
    Lite spännande med piska ju! ;)

    SvaraRadera
  10. Men vad spännande.. jag tänker se om filmen i hemmiljö och kanske försöka få till det samtidigt som Ana, jaja man kan ju drömma iaf, vore en trevlig gest att få vinna bondagekitet och ligga i soffan, fastspänd och redo, när karln kommer hem från jobbet. Halleluja Loment 😀

    Helena Larsson

    SvaraRadera
  11. Oj oj, bondage-paketet är en perfekt födelsedagspresent till min sambo när han fyller i mars. Då jävlar ska det bli åka av som återbetalning för alla "toabesök" han får göra pga min lathet i sängen (soffan/bordet/duschen/you name it). Han om någon förtjänar verkligen lite "omtanke" hihihi ;-) Frågan är vem av oss som ska sättas fast i sängen, mmmmmmmm...... Who's been the naughty one? ;-)

    // Jessi W

    SvaraRadera
  12. Vi var och såg 50 shades of Grey i fredags men på grund av kvinnliga månadsproblem så kunde min man och jag inte ta ut våra sexuella lustar på varandra så jag önskar vinna sängbondagepaketet och hoppas på en ny chans.

    SvaraRadera
  13. Maria iturra Svensson15 februari 2015 kl. 18:42

    Jag tar en stor risk att önska vinna bondage paketet. Det är riskfyllt att binda varann då här om natten kommer äldsta sonen på 8 år in och vi(läs:jag) väcker honom då kunde jag snabbt kicka bort mannen ifrån och säga snabbt; mamma hade en mardröm, gå och lägg dig igen.

    Men jag gillar att ta risker så jag önskar bondage paketet ändå 😂

    SvaraRadera
  14. Jaha efter några år som gifta & fem barn senare så kan det vara dags (tydligen) för något nytt.. Med så många små unnar vi oss sällan något, visste dock inte att detat behövdes innan filmen ;) Men jag är inte den som är den, allt eller inget så självklart vill man isf vinna Fifty Shades of Grey Säng Bondageset! Hoppas armen din läker kvickt!

    SvaraRadera
  15. Oj, bondagesetet helt klart, har nyss genomgått en abort blev gravid trots preventivmedel, är 3 veckor sedan och har inte haft sex än hur spännande hade det inte varit att piffa upp sexet mer efter lång väntan /// Carro. C

    SvaraRadera
  16. Fifty Shades of Grey Säng Bondageset är helt klart det jag skulle välja!

    Jag och min sambo bor tillsammans med min 2åriga dotter på 37 kvadrat, det är trångt! Vi värderar tiden vi får tillsammans ensamma otroligt mycket och sex står långt över överst på listan med aktiviteter då varken tid eller möjlighet finns i vardagen! Detta setet hade gett våra stunder ännu mer glöd och tillfredsställelse då vi älskar att leka och testa nya saker!

    //Ia

    SvaraRadera
  17. Jag vill vinna för att jag är en kåt ensamstående morsa som så många andra här i landet. Träffat en man utan ungar o gud vad det blir ligga av den veckan man är barnfri. Så låt oss göra det lite mer intressant än att använda vibratorn lady finger man fick på bion. ;) Bondagesetet låter ju definitivt intressant. 😈

    SvaraRadera
  18. Jag är en av dom som gärna ser filmen IGEN.. För övrigt älskar jag böckerna lika mycket som filmen...

    OM jag har turen att vinna skulle jag vilja vinna kit 1 (Fifty Shades of Grey Säng Bondageset)
    Kryddra upp det i sänghalmen lite med min kära sambo...

    SvaraRadera
  19. Med två små minihuliganer på 5 och 2 blir det inte så mycket ligga, men stunderna som blir är viktiga och eftersom jag är svag för smisk hade jag gjort vad som helst för piskan....mmmmm
    Fyller dessutom 30 på onsdag så det hade varit en fin present, blink blink!

    Kramar från Malin i Falkenberg

    SvaraRadera
  20. Hahahah! Jag skrattade så jag höll på att kvävas av mina preggo chips när jag läste dethär.
    Jag skulle vilja ha den laddningsbara viberatorn , för både mig och mannen ;) det behöver både han & jag efter långa dagar med 3 bråkiga ungar!

    SvaraRadera
  21. Får se om du hittar detta i alla tävlingskommentarerna.
    Krya på dej!
    Säg till läkaren att skriva ut Voltaren istället för Diklofenak (kryssa i får EJ bytas) hade samma problem med ont i magen av dom men inget av Voltaren.
    //Helen

    SvaraRadera
  22. Haha Mr rabbit har jag längtat efter sedan sex and city. Fun factoty vill jag leka tillsammans med min man, Sveriges mest pryda gubbe , trots att han bara år 52. Han kommer rodna så rosorna står i blom. Kram Tarja

    SvaraRadera
  23. Önskar bondage-paketet om jag vinner. Mr Grey tipsade om buntband, men de stryper ju blodtillförseln vid minsta lilla glada tillrop... :-P Håller tummarna för att barnvakt också ingår! ;)

    SvaraRadera
  24. ida.gustavsson@live.com15 februari 2015 kl. 21:41

    Helt klart bondage kittet.. Är man fast kan man väl inte springa efter barn som plötsligt vaknar ;) nä Tack ryggläge och njutning hade vart fint 👍

    SvaraRadera
  25. Helt klart bondagepaketet
    Köpte en ny slips till gubben i julklapp, o va f-n gör han!!?? Jo han knyter den om halsen och e så jävla snygg hela jul helgen... men det var ju inte min tanke... you know what i mean. .��
    Men ligga fick man, men utan slips...
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  26. Paket nr 1 helt klart! (helst bägge, men varför gapa efter mycket) Mycket för att jag är trött på att karlfan yrar runt hela tiden & jag är trött på att leka på egen hand, vinner jag paketet ligger han iaf still en stund så mamma får ligga/nuppa mer. Mer sex åt folket!
    Och jag ska se filmen igen bara för att jag kan!

    SvaraRadera
  27. Hade lätt velat ge min kille bondagekitet i present! Vårat förr så spännande sexliv har efter jobbiga dödsfall och efter att våran dotter föddes blivit väldigt begränsat.. Innan var det exprementerade och spännande men nu är det snarare en bristvara. Kanske hade detta kitet skyndat på att få dotterns rum klart och vårt kvällsmys tillbaka? Jag håller tummarna! Detta hade ju vart asgrymt!

    SvaraRadera
  28. För 5år sedan en kåt grabb och jag stämde möte, nu har det kommit två barn ur mitt sköte 😉
    Den ena som bedriver terrorism är dock 3.5 och tycker att sova utan pappa är jävligt trist.
    och mamma får sukta och drömma om hans kvist.
    Den lilla är 6 veckor nu och skriker för ofta buhu.
    jag fyller blott 30 i år men min kropp ser ut som 80 år.
    Pattarna är närmare marken på grund av böjd rygg i lekparken.
    Att jag 2 barn fött gödde även denna kropp, inte längre ung och snärt men jag har iaf en slapp stjärt.
    bondage paket ge mig, snälla jag ber dig!
    Ska straffa den en gång så kåta grabb, som fortfarande är glödhet. Medans jag tappat bort min skönhet.
    han ska bindas hårt och brutalt, han ska känna sig som en fånge i bur och nu blir resten censur😈😈

    SvaraRadera
  29. Jag skulle helst vilja vinna bondagepaketet som en överraskning till min man. Köpa lite porrigs kläder, lägga fram sakerna i paketet och vänta på att han ska komma hem. Och lämna iväg lillan på barnpassning så man får ha sex ifred ;)

    SvaraRadera
  30. Sex har förvandlats till fortplantning här hemma. Det är fanimig dags att återuppta experimenterandet som vi en gång var så bra på! Vad säger att barn inte blir till även om man har riktigt, riktigt kul på vägen? Vi älskar dominanslekar egentligen, men det gäller att någon tar initiativ till att korsa gränsen. Varför inte jag med ett Fifty shades of grey säng bondageset i handen?

    SvaraRadera
  31. Bondagepaketet hade ju varit trevligt, brukar fnissa lite generat åt min kompis krokar i sängen men det kan ju vara kul att se om det blir nåt ligga av med dom där ;) efter våran baby har det varit lite lite med det..

    SvaraRadera
  32. Bondage-setet helt klart! ☺
    skulle verkligen vilja hetta upp sexlivet då livet som småbarnsföräldrar tar ut sitt 😀 tror att sambon efter 13 år tillsammans skulle tappa hakan helt när JAG fäster honom vid sängen 😆

    SvaraRadera
  33. Jag skulle helst vilja vinna paket nr 1,
    tänk att få överraska killen jag gillar med detta,
    de skulle ju garanterat börja hetta till och det är precis vad jag vill,
    att få hotta upp vardagen och mer där till, de skulle vara toppen
    för både sinne och kroppen! :)


    SvaraRadera
  34. PISKAN!!!!
    Hot med att randa barnens rumpor så att de kommer se ut som polkagrisar när de inte gör som jag säger, inser jag att det kommer stanna vid hot. MEN jag vill gärna prova att få min randad av min man......eller så ska jag kanske prova den på honom först;-). *KLATSCH* AAAAAJJJJJ!!!!! ha ha ha

    SvaraRadera
  35. Bondagepaketet!! Firar 10årig bröllopsdag i år och behöver jag säga att sexlivet behöver en nykick om detta ska hålla i 10 till...hehe.

    SvaraRadera
  36. Väntar just nu mitt och makens fjärde barn. Efter gossen föds så skulle vi verkligen behöva hitta tillbaka till varann och ett härligt roligt, galet sexliv som alla småbarns föräldrar borde ha! Denna graviditet har varit en sex-dödare då jag har opererats och läkarna har ordinerat inget samliv alls!

    SvaraRadera
  37. Det första kitet vore toppenskoj 😊 Sexbarnsföräldrar som vi är...skulle vara skoj att överraska mannen min som fyller år i mars ❤️😄 Tävlar gärna och delar !
    Ha en fin semmel-dag !
    Kram
    Stina, sstimic@gmail.com

    SvaraRadera
  38. Det första paketet passar oss. Eller passar och passar..jag vill testa det! Lite mystiskt och kul! Så så fort vinsten kommer är det att skaffa barnvakt och utforska! ! Jösses så kul och härligt det kan bli! Hoppas på vinst!!!

    SvaraRadera
  39. Vi har redan en Flogger, nästan likadan. Så Bondagesetskulle sitta fint... Tro mig jävligt fint ;-)
    Dessutom är jag helt ny på att kommentera någons blogg någonsin. Men om man ska göra det ska det ju vara av en bra anledning...

    SvaraRadera
  40. Vilket kit som skulle liva upp liv, lust och längtan och bli våra bästa vänner = )

    SvaraRadera
  41. Haha, du är ju för härlig :) Själv är jag inne på tredje boken nu, har inte sett filmen... än.

    En flogger har vi som är bra mesig, känns som att bli smekt av en fjärilsvinge ungefär. Fifty shades-floggern däremot ser ut att kunna piska upp en ordentligt, så den hoppas jag verkligen på. Så får "gubben" nånting att jobba med :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!