måndag 25 augusti 2014

Dagens, Dagens & Dagens!

Dagens minus:

Att leka vuxen, skriva om huslånen och börja amortera en massa varje månad. När blev jag vuxen? Varför kan man inte bara få köpa Geisha för alla pengar?!

Dagens plus:

Elton är ÄNTLIGEN 3 år gammal och därmed kan man lämna in BÅDA barnen i lekrummet på Ica Maxi när man ska handla. Jag blev så glad när jag kom på det att jag ringde dit Freddy som kom i ilfart med egen bil till parkeringen. EN TIMMES barnfritt - mitt på dagen! Wohoo! Jag ÄLSKAR Ica Maxi! Även efter 2800 kronors storhandling...


Dagens nattning: Elton somnade i egen säng medan Freddy låg hos honom med ryggen mot och smygspelade Hayday. Jag läste "Måste ha monster!" (<--Alice nya favoritbok), sa god natt och gick ut. Hon SOMNADE! Ensam! Jag är i chock. Hallefuckinglujah!

over and out.

//Meekatt...

7 kommentarer :

  1. Då kanske det inte är läge att hänga på FB.......... ;-)

    SvaraRadera
  2. Wihoo ... Nu kommer ju piskan till användning ;)

    SvaraRadera
  3. Underbara Ica Maxi och leklandet! Bästa uppfinningen sen dagis! ;)

    Du är bäst! Tack för alla skratt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för att du kikar in!

      Ja, heja Ica Maxi! haha

      Radera
  4. Malin med töserna27 augusti 2014 kl. 18:53

    Haha, är fantastisk när det funkar att somna själv! :-D

    Malin

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!