onsdag 2 april 2014

Begravningar, Slipsar & Nakenchock!

Igår var det dags för begravning för Freddys morfar och barnen gjorde sig extra fina. För dem var det mest en kul grej. Fina kläder, släkten samlad, sång i kyrkan och fika efteråt. Själv höll jag på att spy när jag öppnade häftet i kyrkan och såg att de skulle inleda med "öppna Landskap". Det var mammas låt och vi spelade den på hennes begravning. Så utav alla närvarande i kyrkan så var det jag som grät mest...trots att jag inte kände Freddys morfar alls. Jag hatar begravningar. Jag hatar ljudet ifrån orgeln och jag hatar känslan jag får i kroppen när jag går in i en kyrka. Som tur var hade jag Elton "dubbelslipsen" i famnen och kunde pussa in tårarna i hans fina skjorta.

Så här fin var Elton igår
 
Min fina tös! (Notera sladdarna under TV:n, haha.)
 
Efter att precis ha blottat mig för DHL då jag lite diskret skulle släppa in Agge och råkade vara halvnaken så insåg jag att jag måste åka till gymmet. Ska jag visa mig naken för främlingar sådär måste jag fan bli lite fit, haha. Hör ni aldrig av mig igen så dog jag på löpbandet. (Eller när jag tog på mig min trånga sport-bh)
 
over and out.
 
//Meekatt...

Häng gärna med på Bloggens Facebooksida. Där hatar alla mig efter gårdagens Aprilskämt, haha.




4 kommentarer :

  1. Kära du. Tänk så mkt mer av dig att TYCKA OM<3 med semlevolangerna!!! Hihihi.
    Visst är det konstigt det där med musik o minnen. Vi har fortf svårt att lyssna på "Utan dina andetag" den fanns med på två begravningar ( inom ett halvår). Den har för mig varit glädje o kärlek. Men nu är det kärlek o saknad. Ytterligheter!!
    Ha det bäst o många kramar

    SvaraRadera
  2. Åh vännen! Jag förstår att det var tufft igår! När Glenns farfar begravdes grät jag som ett litet barn men det var egentligen över min farmor som hade gått bort bara några månader innan. Träning? Är du tokig kvinna? ;-) Vi ses ikväll, ser fram emot att ses igen och jag tar med mig Freddys tröja! KRAM

    SvaraRadera
  3. Öppna landskap??? Åååhääärrehyyy!

    P

    SvaraRadera
  4. Fina de är barnen. Jobbiga känslor förstår jag, kramara till dig.
    Förresten vad gör sladdarna där ;) moahhahhah,

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!