måndag 21 april 2014

Ångest, Goodiebags & Program!

Klockan är 04,15 och jag har legat vaken i några timmar. Lika bra att gå upp och börja jobba. Alltså den här ångesten inför mässan... JÄVLAR vilket stort projekt det är. 1000 saker snurrar i huvudet. Budget, planskiss, program, artister, hotell och mat som ska funka, modevisning, tävlingar, mingel för 150 pers på kvällen, bloggfrukost med 50 bloggare, 850 goodiebags som ska packas, kostymer som ska hinna fram, reklam som måste ut... Min egen monter har jag inte ens tänkt på. Hur tänkte jag när jag signade upp mig för det här? Var jag ens nykter? Jag har lappar ÖVERALLT och de hänger liksom inte ihop. Skjut mig.

Men ja, vi har ju fått ihop ett skitbra program så jag är nöjd! Nu ska bara allt klaffa...ni vet det där som ingen ser men som jag har panik över.

www.krakelochspektakel.se


LÖRDAG 26 April:

10,30 PETTSON & FINDUS
10,45 FÖRELÄSNING Epilepsiföreningen

11,00 FÖRELÄSNING - Barnlängtan (Sveriges enda rikstäckande intresseförening för ofrivilligt barnlösa)

11,30 DUVUNGARNA från Helsingborg bjuder publiken på en fartfylld föreställning!

12,15 MODEVISNING
13,00 STAND UP -  Therese McDonald

14,00 SKATTJAKT MED PAX - PAX JORDISKA ÄVENTYR!

15.00 FÖRELÄSNING ERIK STÅHL - En genial författare, föredragshållare och inspiratör som inte kommer lämna en enda människa oberörd! Kom och lyssna på hans föreläsning och ta del av fantastiskt kloka ord och glädje! Läs mer om Erik på www.erikstahl.se

16,15 PETTSON & FINDUS
16,30 VINSTUTDELNING


 SÖNDAG 27 April

10,30 PETTSON & FINDUS
11,00 EPILEPSIFÖRENINGEN INFORMERAR

11,30 Barnteatergruppen DUVUNGARNA ifrån Helsingborg bjuder publiken på en fartfylld föreställning!

12,30 MODEVISNING

13,15 Föreläsning BARNLÄNGTAN (Sveriges enda rikstäckande intresseförening för ofrivilligt barnlösa.)
13,30 INTERVJU MED MARIA WALLQUIST -  Ni känner igen henne ifrån Familjen Annorlunda på TV4. Mamman, bloggerskan och den fantastiskt godhjärtade Maria Wallquist svarar på frågor kring hur det är att ha en STOR familj och hur man får vardagen att fungera med 10 barn.  
14,00 ZILLAH & TOTTE

15,00 FÖRELÄSNING – ALF B SVENSSON: Alf B Svensson är leg. psykolog, författare och en av vårt lands mest efterfrågade talare i frågor som handlar om barn, familj och relationer.
16,15 PETTSON & FINDUS
16,30 VINSTUTDELNING

Ja, och det är HÄR någonstans som jag andas ut och låser in mig i strandhuset i tre dygn - utan mobil! ;)
over and out.
//Meekatt...

3 kommentarer :

  1. Fantastiakt vilken energi och hur mycket du lägger ner på detta. Mäktigt och jag hoppas du dår njuta lite också gumman. Kram ses snart

    SvaraRadera
  2. Lycka till, glöm inte att andas ! jag blir helt matt bara jag läser programmet, men attan vad bra det kommer bli !!!!

    SvaraRadera
  3. Du är bäst ♥
    Det räcker att du finns i din monter en stund så är vi nöjda.
    Längtar ihjäl mig till lördag.
    Blir SKITBRA!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!