fredag 18 april 2014

Påskpyssel, Tampongkycklingar & Tipspromenad!

Glömde ju visa upp mitt fina Påskpynt! För ja, jag är också en supermorsa som påskpysslar med barnen och visar upp det stolt på alla sociala medier. Sån é jag!

Först pysslade vi och gjorde fint i fönsterna. Passar utmärkt att göra med febriga 6-åringar som egentligen skulle varit hos farmor! Nu kan inte svärmor reta sig på mina julstjärnor längre utan istället vara avundsjuk på mina originella Påsk-stjärnor! Ha!


Sen gjorde vi egna Påskägg till alla i familjen. Pimp my Påskägg...och detta blev mitt:
 
Påsk-in-Box?
 
Och slutligen - självklart Tampongkycklingar! Det blir dock en bild på förra årets då våra fortfarande hänger på tork:
 
http://www.meekatt.com/2013/03/pyssel-tamponger-pungar.html
För beskrivning av Tampongkycklingarna - klicka HÄR.
 
Ikväll har systrarna Wallquist och Alice bjudit på tipspromenad. Den gick i kyrkans tecken inledningsvis och slutade med frågor om bajskorvar. Helt i min smak.
 
Nu blir det ett glas rött - eller två. Glad Påsk på er! ♥
 
over and out.
 
//Meekatt...

3 kommentarer :

  1. Påsk-in-Box najs=)

    SvaraRadera
  2. "Nästa år gör vi kondomtuppar!" Får vi se resultatet meekatt? ;) // Weronica

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!