fredag 21 juli 2017

Syskonträff, Bärbusiness & Mexikanskt skit!

I onsdags var vi hos min pappa i Malmö som fyllde år. Alla fem syskonen var samlade och det är inte ofta det händer. Dessutom var alla åtta småkusinerna (barnbarnen) på plats. Underbart! Vi försökte få lite bra bilder på oss men det är ju totalt omöjligt med oss fem framför kameran. Det finns inte en enda bild där vi ser normala ut samtidigt, haha. Här lyckades vi med en bild där INGEN tittar in i kameran - fantastiskt!?

Anna, Anders, Marie, Jag och Anton 

Och fina pappa som fyllde år! Vin kan behövas när alla vi samlas, haha. 

Alla spelade kubb utom Elton. Han plockade alla morfars bär och försökte sedan SÄLJA dem till alla oss. Han fick ihop 78 kronor och lämnade Malmö sjukt fläckig på kläderna, mätt i magen och rik. Heja min lilla affärsman!

Idag har jag skrivit en krönika, gjort en intervju med Norge, kört Audi TT, gått på stan och nu förbereder jag den obligatoriska Fredagstacosen. Ja, ni läste rätt. Efter flera års klagomål på den mexikanska skiträtten...står jag nu här och gör tacos...i någon annans kök. Här hemma är tacosen helig på riktigt och vem är jag att säga emot? (Den där jäkla tacosen kommer förfölja mig in i döden, haha.) Men hey - man kan skölja ner den med rödvin! För sån é jag!

over and out.

//Meekatt...

7 kommentarer :

  1. Så många syskon - vilken skatt! Och LIKA är ni allihop!

    Kram i Tacokaoset! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi är ett gäng! ;) Ganska lika med kanske, haha.

      Kram!

      Radera
  2. Haha, skål då katten! Allt funkar med rödvin, till och med vitt vin. ;D

    SvaraRadera
  3. Therefore, people take more time online.

    SvaraRadera
  4. Hei! Jeg har nettopp lest ferdig boken din, og fy faen som jeg elsker den! Jeg er 27 år, førstegangsmor til en gutt på 9,5mnd. Du skriver så godt, og jeg sitter igjen med en vanvittig god følelse. Så jeg måtte jo inn å se hvem du var, jeg er fra nå fast leser! Jeg elsker deg :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad härligt, vad glad jag blir! Välkommen in till mig! <3

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!