tisdag 4 oktober 2016

Tävling, Familjedag & Grönvit kärlek!

Alltså min lille Elton valde ju precis rätt tillfälle i livet att bli Röglefan! På lördag är det nämligen Familjedag i Lindab Arena och självaste Ola Selmén (allas vår AMIGO-OLA!!) kommer dit! Och jag ÄLSKAR Amigo-Ola! Nästan lite mer än vad som är okej faktiskt, haha. Barnen sitter med ipaden eller leker på sina rum och mamman i den här familjen står och vrålar i TV-rummet "KOM DÅ!! DET BÖRJAR JU NU!!" när det är dags för discotunnan, haha. Men heja Ola! Bästa barnprogramledaren någonsin!

www.roglebk.se

Nu på lördag är det alltså stor familjefest på Lidab Arena i Ängelholm med en massa roligheter, god mat till kalaspriser, trolleri och såklart hockey i världsklass! Ola är på plats och signerar sin nya bok "Ruben Hejarklackskungen".

Jag har jag 2 extra biljetter att lotta ut på bloggen- Yeyh! Det är en massa kul som händer från klockan 16,30 och avslutningsvis får vi heja fram det grönvita laget (det "gravida laget" som Elton vrålade, haha) klockan 18,30 när de spöar Karlskrona! HEJA RÖGLE!

Vill du ha två biljetter? Lägg en kommentar nedan och skriv vem du vill ta med dig! En vinnare dras på fredag och meddelas på bloggens Facebooksida. Lycka till!

over and out.

//Meekatt...

14 kommentarer :

  1. Å, min stora kille på 7 år pratar om att han vill se en match!! Det "gravida" laget behöver lite stöd!
    Hade varit lycka att få skicka iväg sambon å sonen på em hel em/kväll! ��
    //Ameli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis! Maila mig på info@Meekatt.com så får du information om hur du får biljetterna!

      Radera
  2. Jaaa!! Jag vill vinna!! Både för att få heja på himmalaget, få träffa Ola och få lov att träffa DIG Meekatt, haha. Och vinner jag inte står jag utanför Lindab som en stalker och väntar in dig i alla fall nu när jag vet att du ska dit! ;D

    Johanna Johansson heter jag och jag tar med sambon Håkan om jag vinner.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag skulle ta med mig lillgrabben på 12 år som aldrig sett en match live. Jag bor i Småland numera men Rögle är ju laget i hjärtat så värt att köra en bit för en kul familjedag!

    Sofia

    SvaraRadera
  4. RÖGLE!! Klart man vill vinna. Tar med sambon som hatar hockey men behöver bearbetas, hehe.

    SvaraRadera
  5. Jag vill givetvis vinna så jag får kolla på hockey för att se om det är så jäkla häftigt som alla säger. Kanske jag också blir den som skriker "Hej det gravida laget" då jag aldrig varit på någon hockeymatch överhuvudtaget.
    Jag tar med min absolut bästa vän som behöver ett avbrott från sin vardag ✌ Det behöver hon verkligen!

    SvaraRadera
  6. AMIGO-OLA OCH MEEKATT PÅ SAMMA PLATS!? Tänker inte ens chansa. Köper biljetter NU!

    Ses på lördag katten! Wiiiiiiih!

    //Tessan (som inte bryr sig ett dugg om hockey men just insåg att två av mina stora idoler ska va på samma plats samtidigt!

    SvaraRadera
  7. Visste inte att jag gillade Rögle eller ens hockey innan ditt senaste inlägg och bilderna på en lycklig Elton. Så ja, jag skulle bli jätteglad om jag fick gå med maken. Pensionen räcker dåligt till kuligheter tyvärr.

    Kram Eva Evertsson

    SvaraRadera
  8. Såklart jag vill vinna!!!
    Hockey är väl sådär intressant....Ola vet jag inte vem det är....
    MEN Meekatt OCH Elton!!! (för övrigt min favvocowboy) DOM vet jag vem dom är och vill gärna träffa :-) Sen MÅSTE det ju vara sanslöst roligt att se på hockey (eller vad som egentligen) tillsammans med er. Vem jag tar med blir en överraskning ;-)

    SvaraRadera
  9. Då jag var "dum" nog att skaffa mig en sjöman till sambo som är borta halva året och ännu "dummare" att skaffa 3 söner som nu är 3,5 och 7 år som jag är ensam med halva året så hade jag varit så jäkla glad över en ensam dag med min äldsta kille och få lite mamma/son tid <3 så ja tack

    SvaraRadera
  10. Åh vad kul det hade varit! Min dotter har aldrig varit med på nåt sån´t så jag skulle åka med henne. Extra kul när Amigo-Ola och DIG på plats såklart!

    En fråga, hur mycket kläder behöver man ha på sig? Är det ISKALLT där inne? ;D

    Hoppas på vinst, kram Veronica och Inca

    SvaraRadera
  11. Min bror skulle gärna vilja fast han hejar på Karlskrona 😉

    SvaraRadera
  12. Jag skulle gärna vilja ta med min mamma på en Rögle match. Hon är från Ängelholm och pratar ofta om att hon vill åka och kolla på en match. Nu när jag dessutom flyttat en bra bit ifrån Laholm och vi inte ses lika ofta, skulle det vara kul att överraska henne och äntligen kolla på Rögle när jag kommer hem till helgen

    SvaraRadera
  13. Hade skickat sonen och hans pappa på hockey! Det hade dom verkligen behövt, göra något bara dom två!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!