onsdag 18 november 2015

Semlan goes Lusse i Sjöbo!

Idag har jag styrt Meekattbilen till Sjöbo och härliga Möllans Café för en heldag med spända volanger, gott kaffe och mys. Väl framme möttes jag av det här:


Helt underbart, inte utan att man känner sig välkommen, haha. Alice fick vara ledig från skolan idag. Jag har flängt runt en massa de senaste månaderna och jag känner att Alice behöver mammatid. Bara hon och jag. Och eftersom att Alice inte kan sluta titta på "Sockerbagarna" med Lasse Kronér på ipaden tänkte jag att det passade bra idag när jag spenderar dagen på ett bageri. Så en lycklig tös har nu äntrat köket och ska få prova på att baka - på riktigt! Inte mammas "värm-i-ungnen-bullar". Lycka för en liten tös!

Tack för alla kommentarer och mail efter gårdagens inlägg. Frågan engagerar och berör och det kan inte diskuteras ofta nog. I vanlig ordning vaknar en del idioter till liv och markerar revir på de mest korkade sätt. Jag slutar aldrig förvåna mig...

NU ska jag äta semla. Hallefuckinglujah! 

over and out. 

//Meekatt...

4 kommentarer :

  1. Så gott det såg ut.
    Du förtjänar det där efter det mycket fula påhoppet igår.
    Du är bara helt enkelt bäst Malin.
    Kram från Norge.

    SvaraRadera
  2. Åh så gott det där ser ut! Måste testa!

    SvaraRadera
  3. Det här känns som Guds bästa gåva till mänskligheten!

    SvaraRadera
  4. Såg ett fik annonsera om adventla!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!