fredag 14 oktober 2011

Sex, Per Lernström & Fulhet!

Det krävdes alltså sex (timmar) för Juholt att få bekräftat att han får stanna kvar med sin håriga överläpp i "Penis-salen" och YEYH för det säger jag! NU återuppstod nämnligen Agneta Askelöfs "Förlåt mig" och turnén är redan igång! Hoppas SJ håller tiderna för nu jävlar ska det bli åka av!

(S på turné?)

Måste bara klaga lite på Per Lernström också. PMS?! Nej, jag ÄR så här gnällig faktiskt. Men allvarligt!? Stackars Linni får hjärnsläpp och blir sedan brutalt misshandlad av fyra gorillor och vad gör Per för att rädda upp situationen? Jo, han lägger huvudet på sne och säger..."Aj aj aj, hur kändes det där?" Eeeeh!? HUR KÄNDES DET DÄR?? Hmf!


Alice har däckat i soffan i sin fina Polispyjamas, Elton sover gott i sin säng och Freddy är nyduschad. NU jävlar ska jag brotta ner honom i den stora barnfria sängen, smörja in händerna med Helosansalva, läpparna med Idomin och sen...ska jag svimma i min fulhet! DET är fredagsmys för en småbarnsmamma det! Haha, förlåt Freddy! Men det är en dag imorgon också...(säger pensionären Malin).

over and out.

//Meekatt.

"Veckan börjar bra, sa han som skulle hängas på måndag" - Anders Nylund

6 kommentarer :

  1. "I morse vaknade jag, sen var den dan förstörd". Om vi ska fortsätta med positiva citat... :)
    /Duden

    SvaraRadera
  2. Eller "Skjut mig...så jag får sova" (min syster Marie) Hahahaha!

    SvaraRadera
  3. Hahahaha!... också en variant!
    /Duden

    SvaraRadera
  4. Hahaha, mina bevingade ord har verkligen levt kvar - hahahaha! Hade en annan som jag & Lena skulle brodera in på en tavla när vi var yngre..."Ät aldrig mer än vad du med våld kan tvinga i dig." Den är så fin! ♥

    SvaraRadera
  5. Lernström lär sig väl.....suck
    Kanske skulle ta och åka med Juholten kanske.

    Fyller på i citatboken...asg

    /Anondoderorsos

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!