onsdag 19 oktober 2011

Dagis is da shit!

Wohoooooo! LÅNGA DAGAR PÅ DAGIS is da shit!! Åh, vad skönt det är!! Och ja, jag tänker säga det...för jag VET att alla ni andra sunkiga "halv-nio-mammor" också hade ÄLSKAT varje sekund extra tid ni fått. Det är ljuvligt skönt...att få sakna sin lilla tös på dagarna som omväxling! DEN känslan har jag minsann inte haft de senaste månaderna, haha. Och nej, det gör mig nog inte till en dålig mamma...bara en ärlig mamma! ;)

Nu är morgonkaoset och min "trailortrash-look" ett minne blott och har bytts ut mot en snabb vinkning i dörren, en monstermugg med VARMT kaffe, mys med världens finaste bebis och pluggande! Till dagis kommer jag numera både duschad, påklädd och sminkad!Wohoooo -I feel good!!


Nej, dags för lite Företagsekonomi! (=Rachael Ray följt av världens bästa Days of our Lives!)

Missa föresten inte Svensk Pilotförenings presskonferens nu klockan 10.00 som nyheterna.se sänder LIVE - direkt ifrån SOVA-butiken på Sveavägen i Stockholm!

over and out.

//Meekatt.

3 kommentarer :

  1. Haha :D Härligt för dig! ;P

    SvaraRadera
  2. haha, den tiden mina barn är på dagis är underbar!! jag njuuuter! =)

    SvaraRadera
  3. Man får gratulera för återgången till "PUMA" stadiet.
    Hoppas du har slängt Helosan och Idomin salvan.
    Nu är det lukta gott och läppglans som gäller?..fniss

    /Anondoderorsos

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!