måndag 4 april 2011

Plugg, Kossor & Mutsex!?

Ja, då var det äntligen måndag igen och inatt fick jag sova i ganska exakt EN minut innan Alice hade kissat i sängen. Vad är det här?! Jaja, det var bara att tvätta alla sängkläder och duscha en trött och ledsen tös som mitt i allt kom på hur kul allting var klockan halv tre på natten och började springa runt naken i hela huset och skrika "Gumpen Gumpen!!" Ja, bättre det än tårar iaf...och hon somnade om till slut farligt nära dödsbomberna!

Tre timmars sömn fick jag (och ja, det beror ju mest på att jag sov hela dagen igår) och nu är det dags att ta tag i pluggandet! De här sista kurserna känns så jäkla tråkiga och motivationen är verkligen helt borta...trots att det borde va på topp just nu. Bara fyra kurser kvar sen är jag ju FÄRDIG! KOM IGEN NU MALIN FÖR FAN! *gäsp* Nej, det känns fan lite tungt nu...



På tal om losers...läste att Charlie Sheen buades av scenen igår under premiären av sin nya show. Ja, nu stämmer ju i vanlig ordning rubriken inte ihop med filmklippet på Aftonbladet.se...så sanningshalten är väl lika med noll - MEN lite skandal är det ju dock att han står på scen och bränner skjortor ifrån serien 2 ½ män!! Att han sen står och pratar stolt om sitt kokainmissbruk och vilka porrstjärnor han föredrar är ju mindre intressant...men skjortorna?! Han brände skjortorna!! Usch!! Men Yeyh för dig Charlie - du har iaf en egen app OCH alla mina pengar?! DET är fan inte konstigt att det ekar i min plånbok!

Ja, nu skrivs det att "kossorna ska ersätta morsorna" och forskare menar att korna ska kunna producera mjölk med samma näringsinnehåll som bröstmjölk och detta är ju fantastiskt!? Vettefan var jag ska ha den där genmodifierade kossan med tre huvud bara? Vi har inte så stor trädgård här...men kanske nere vid Strandhuset? Borde väl inte sommargästerna ha något emot? Läs artikeln här! 


"Han vill hitta en lösning" - Vad fin han är den där Gaddafi! Nu är han redo för lite samtalsterapi! Heja heja!!

OH NO!!!! Nu ringde det...och det var DET DÄR numret! Jävla skit!!! Ända sedan Alice födelsedag...alltså sedan Nyårsafton...har en jävla ställning till våningstårtan stått i hallen i väntan på att bli tillbakalämnad till ägaren...dvs. till hon som bakar tårtorna. Vi tittar på det varje dag, flyttar det ibland, pikar varandra och ibland blir vi ovänner över skiten...men vi vägrar båda att lämna tillbaks det! Det har liksom blivit en sån där grej...att "Jag ska minsann inte göra det, du kan lika gärna göra det!" Moget va? Nej, men sån é jag!

Nu hade det gått så lång tid att det helt enkelt var FÖR pinsamt att åka tillbaks med det, haha. Men så i förra veckan packade jag ner det i en påse, la ner en god flaska vin och ett "tack-och-förlåt-att-jag-är-en-idiot-kort" och tänkte överglänsa min kära make med att åka och lämna tillbaka det...men vad händer..? INGENTING! Påshelvetet står här i hallen och lyser med sin närvaro! Och NU ringde hon...och vad gör jag..? Jag svarar inte!! Hur gammal är jag?? Fan fan fan! Freddy!? DU får lämna det!! Jag mutar dig med min fantastiskt osexiga gravida kropp! Vad som helst!! För sån é jag!


over and out.

//Meekatt...som rullar ner persiennerna och gömmer sig för tårt-tanten och pluggar ist.

12 kommentarer :

  1. Alice har fyllt 3 år nu och 4 gånger (inkl dopet) har vi varit sena med att lämna tillbaka ställningen. Jag har stått som ett fån varenda år och denna gången är det med all rätt din tur att lämna den åter!

    Så i eftermiddag när du hämtar Alice, packa in den i bilen, hämta Alice och kör dit med den. Är hon inte hemma ställ den utanför hennes dörr.

    Jag lämnar INTE den denna gången också, du kan inte ens övertala med men din faktiskt riktigt fina "gravid kropp" ;)
    Älskar dig!
    (Bra att ta dessa diskussioner på din blogg?) ;)

    SvaraRadera
  2. Fan! Jag skickar Alice, det är ju trots allt hennes tårta! Hahaha ;)

    SvaraRadera
  3. Hahahaha ååh vad underbart glad jag blev här nu på min morgon (mitt på dan..)! Först inlägget där jag får läsa att det inte är bara jag som gömmer mig och låter bli och svara och är sådär mogen.

    Och sedan Freddys svar som gjorde allting tjugo gånger roligare!! ^^,

    Älskar bloggen fö, och försöker skicka lite plugglust via etern (funkar säkert!!!) haha.. låt oss veta hur det blev med tårdamen!! :D

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHAHA, jag hade aldrig lämnat den! Fan vad pinsamt! Vad roliga ni är! Jag och min bror höll på sådär i ett halvår med en resväska vi lånat av en morbror. Jag mutade honom till slut med 200 spänn och slapp undan, hahaha.

    Kämpa på med pluggandet! Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Du vet, måste stötta honom sedan vår "tuffa" barndom.....hahaha

    SvaraRadera
  6. Tack Fia. Skönt att känna ditt stöd. :)

    Jag är också nyfiken, på hur det gick när ni lämnade Tårtfatet idag? Var hon mycket arg?

    SvaraRadera
  7. Äh, skit på er! Hon var jättearg o hade varit tvungen att köpa ett nytt i februari! 1260 kr! Sa att allt var ditt fel och Betalade med ditt kort älskling! Mouhahahaha

    SvaraRadera
  8. Fick du i alla fall behålla fatet....;-) Freddy kanske vill ha en tårta till helgen....hahaha

    SvaraRadera
  9. Han ska jävlar få våningstårta till helgen! Hahahaha ;)

    SvaraRadera
  10. Hahaha jag läste precis din kommentar till inlägget "kiss i sängen", hahaha. Du är underbar! Tack för alltid lika roliga kommentarer att läsa ;) Kram

    SvaraRadera
  11. Perfekt liksom! själv tänkte jag ta körkort i sommar och behövde pengar så det var toppen verkligen!! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!