söndag 18 februari 2018

Radio, Ful frisyr & Chokladdrottningen!

Jag har fullt upp med mitt manus nu så är usel på att uppdatera. Men här kommer en snabb uppdatering ifrån slutet av veckan! Och helgens krönika i Hallandsposten kan ni läsa HÄR.
 
Jag hann gästspela lite i Radio Halmstad i fredags som "Veckans Profil". Kul!
 
Sista skoldagen med gips och kryckor! (Hoppas vi!) Hon har varit superduktig! Vilket tålamod. Jag hade sågat av skiten efter ett dygn om det var jag, haha.
 
Fredagslyx med Annelie som bor på min gata. Hon kom med film, vin och choklad. Och DVD-spelare. Jag bidrog med en icke fungerande DVD och brända popcorn. Heja mig? ;)
 
 
Lördagens projekt - klippa Elton. Han googlade efter coola frisyrer och valde den här...hm.  
Som tur var så vann mamma diskussionen och en nöjd och snygg Elton lämnade Hårcenter!
 
Lördag morgon i Meekatt Casa. Katterna ligger i vanlig ordning PÅ mig. Alltid, haha.
 
På eftermiddagen lämnade jag barnen på kalas i Mellbystrand. Själv passade jag på att smita till Chocholaterian på Skottorps Slott. Underbart och farligt gott!
 
Och här har vi henne! Självaste Chokladdrottningen Carina! Henne vill jag gifta mig med i nästa liv, haha.
 
Nu taggar vi för sportlov - yeyh!  
 
over and out.
 
//Meekatt...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!