måndag 26 februari 2018

Al Pitcher saves the day!

Jag avslutade förra veckan med att vara apmodig. Jag klippte av 15 cm av mitt långa hår. SÅ vidrigt! Men så skönt. Det var bara tunt och slitet så det fanns liksom inga alternativ, men jag känner mig som en 14-åring i min nya frisyr...suck. Det växer ut igen, jag vet. Men det tar ju flera år! *snyft*

 
Det här med att försöka fota sin nya frisyr när man har katter, haha. De är ÖVERALLT. Alltid!!

I lördags körde jag och Micke till Lund för en natt på Elite Hotel. På kvällen skulle vi gå och kolla på Al Pitcher och detta var min julklapp till Micke. Så vi körde köpte med oss lite gott bubbel, ost, vin och kex och checkade in i en lyxig svit på Ideon. Vi var framme strax innan kl 16 och började med att hoppa i badrockarna, hälla upp ett bad, fylla champagneglasen och tända ljus. Så jäkla mysigt! Sen kollade Micke på biljetterna...

 
16.00?!?!?! WTF?? Det var ju typ...NU!?

Här hade vi alltså åkt hela vägen till Lund, checkat in i värsta flådiga rummet för att förbereda oss för en skitrolig kväll med Al Pitcher...och så MISSAR vi det!? Hur sopiga är inte vi?! Så jäkla tråkigt! Sett fram emot detta sen julafton. Men men, vi hade det ju i alla fall ganska nice och det var liksom inte så mycket att göra...

Jag plockade fram semlorna som jag hade köpt med mig (Ja, alltid redo...såklart!) och sa att "nu tröstäter vi" och sen badar vi. Jag fotade semlorna och la ut en bild på instagram och beklagade mig lite. Och vad händer då? Jo - Al Pitcher himself kommenterar och frågar "Did you miss the show?!" och diskussionen slutade med att stjärnan fixade fram 2 extra stolar till en slutsåld show så vi kunde kasta oss in i en taxi, ringa Max som är Al's högra hand som släppte in oss och vi fick se honom klockan 19 istället!! Jag har aldrig gjort mig klar snabbare, haha. 

  Ifrån badrock och tofflor i sviten till sittandes i taxin (påklädd och sminkad!) på 7 minuter - heja mig! TACK Al Pitcher! Fyfan vad rolig och underbar du är!! ♥

 
Han är en stjärna! Skrattade så jag grät! Gå och se honom!! Kolla HÄR för biljetter!

 
Och ja, här fick vi våra VIP-stolar, haha. 

Och ja, såklart ingår en offentlig förnedring när man misslyckas som vi och kommer TRE timmar för sent. Han pekade såklart ut oss och började fråga en massa. Jag gjorde det enda rätta - jag gömde ansiktet mellan knäna så Micke fick ta smällen. Moget, jag vet. Men förnedringen var liksom redan total...utan min Ola-Conny-engelska, haha. Vi fick i alla fall tacka ordentligt efteråt och jag fick lämna över ett ex av min Bajsbok till honom på hotellet som tack. 

 
Ja, jag tog såklart bilder med honom. Men fotografen var en sopa, haha. Så då får den snygga fotografen stå ut med att bli utlämnad istället. ;) ♥

Så ja, trots en massa hets, lite besvikelse och stress så blev det ju en skitbra helg i alla fall! Elite hotel impade dessutom med "Snoozesöndag" vilket innebär att det serveras frulle till klockan TOLV och man behöver inte checka ut förrän klockan SEX. Hur fantastiskt är inte det!? Man kan hänga i badrock hela dagen, dricka upp resten av champagnen och man hinner äta frulle två gånger. ;)

over and out. 

//Meekatt...

12 kommentarer :

  1. Hahaha, underbart av Al Pitcher att fixa in er ju! Vilken service! Ibland är det bra att vara kändis! ;D

    Snygg karl du hittat förresten, grattis till det! ;D

    Nya frisyren klär dig bra! Att se yngre ut är väl det vi alla vill?

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Åh, min värsta skräck i livet att bli outad på en standup inför publiken. Därför jag aldrig vågat gå så jag förstår dig. Fast nu är ju du typ "min" Al Pitcher så jag tänker att du borde fixat det galant, hehe.

    SvaraRadera
  3. Såg din bil utanför Wettris imorse. Stackars Meekattungarna. Nu ska kulorna rulla va? *asg*

    Ha en fin dag snygging!

    //M

    SvaraRadera
  4. Men fatta så COOLT att han kollar din insta då?!?! Vet inte vam ska ska bli mest starstrucked av - dig eller han?!! HAHA!

    SvaraRadera
  5. Alla Elite har Snooze söndagar, det är det bästa! Vi bokar ofta in oss lördagar till söndagar bara för att få söndagen att bara lyxa på. Grymt bra koncept!! Fast vi har inte ätit frukost två gånger - bra tips, hehe. Du är ju bara underbar. Hoppas Al gillar din bajsbok och gör lite reklam för den. :D

    Ha en fin vecka katten!

    SvaraRadera
  6. Åh, vi har försökt få biljetter men slutsålt överallt. Han är så jävla underbar! Sett honom när han var med i RAW och hör fortfarande hans FIFAN, hahaha. BÄST!!!

    SvaraRadera
  7. Så surt om ni hade missat det ju! Schysst av honom att fixa in er, vilken stjärna verkligen!

    SvaraRadera
  8. Älskar de två ensamma "skäms-stolarna", hahaha!!! Underbart!! Al for president!!!

    SvaraRadera
  9. Du ärjättefin i nya frippan katten! Micke känner jag ju igen, hehe. Kan nästan förstå att ni fastnat för varann. Lika galna båda två ju. Men man blir ju nyfiken på HUR ni hittade varann? ;D Var det golfen? Krogen? Jobbet? Och hur funkar det med barnen i så olika åldrar?

    Ha en bra dag i kalla Halmstad!

    SvaraRadera
  10. Håller med ovanstående - AL FOR PRESIDENT!! ♥♥♥

    SvaraRadera
  11. Al Pitcher är bäst, skrattar fortfarande åt liknelsen mellan födelsedagssången och Celine Dion/Slipknot ♡
    Vilken lyx att han fixade stolarna!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!