fredag 23 oktober 2020

HAR DU BAJSAT FÄRDIGT MAMMA?

ÄNTLIGEN händer det något riktigt roligt i mitt liv efter 1,5 år med sjukhusbesök och gnäll. ÄNTLIGEN kan jag visa er min nya bok som är på väg ifrån tryckeriet och förhoppningsvis snart i era händer! Lyckan! Yeyh!! Uppföljaren till "Låt mamma bajsa ifred!" kommer äntligen ut även på svenska med den självklara titeln...

Perfekta presenten till ALLA mammor! Och såklart den perfekta julklappen! (Ja, pappor kommer också kunna se humorn i boken även om han oftast får sitta ifred på dass.) Klicka in er på bilden eller via webshopen här uppe i menyn och förhandsbeställ ditt signerade exemplar idag! Begränsat antal så vänta inte för länge! (Leverans sker ca den 16 november!)

Wiiiih!!

Nu är det bara att beställa! 

over and out. 

//Meekatt...

3 kommentarer :

  1. Beställt självklart!
    Nu väntar jag ivrigt :)

    Hoppas du snart får vara frisk, Malin och att operationen hjälper.

    Kramar ♥

    SvaraRadera
  2. Varför går det inte att bekräfta köpet

    SvaraRadera
  3. Då får man ju passa på att hurra lite extra och det ska bli kul och läsa......=)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!