tisdag 7 juni 2016

Den största dagen!

Jag tror inte någon i hela världen har längtat efter sin födelsedag lika mycket som Elton. Att fylla 5 är jättestort och att få fira sin födelsedag på sin absoluta favoritplats är världsklass! Idag vaknade en lycklig 5-åring upp på Lalandia. Grattis vår älskade Elton! Du är den knasigaste, underbaraste, snällaste, roligaste, klokaste och mysigaste vi vet! Du förtjänar världens bästa 5-årsdag!
 
Självklart ska man få sängen full med paket! 
 
Alice och vi hade förberett med ballonger och barnchampagne.
 
Vår mysiga matplats i huset. Nästa gång vi åker hit blir det ett likadant hus. Superfint!
 
Skulle man bli uttråkad så finns det BIO här. Som om man nu skulle kunna bli det, haha. Här finns verkligen ALLT. Badland, lekland, lekplatser överallt, minigolf, ishall, segway, disco, bra shopping... Det tar aldrig slut.
 
  Elton och gänget!
 
Nöjd kille!
 
   Badlandet hade en massa nyheter och är superfint. Det pågår fortfarande lite ombyggnation här men inget som stör badandet. Blir riktigt bra!
 
Den röda är tydligen bäst. Mamman i familjen vägrar. Sån é jag.
 
Kommentar överflödig... ;)
 
Fruktansvärda rutschkanor. Mår illa bara jag ser dem, haha.
 
"Mamma, vi gör våra fulaste miner!"
 
Vägrar man gå hem när badvakterna säger att det är stängt kan man ta så här fina bilder, haha.
 
Iskall öl i solen passar mamman bättre!
 
Ljuvliga sommar!
 
  Nytt i Monky Tonke Land! Hur coolt som helst!
 
Lycka!
 
 Mer strandhäng!
 
 
Vackra Alice!
Inne i centret. Här hittar man mat, vin, leksaker, en underbar inredningsbutik, massor med restauranger, bra klädesbutiker, spelhall och en massa mer!
 
 
Ja, god skräpmat med! ;)
 
Nu ska jag gå och joina resten av familjen i badlandet. Några timmars sol och bad hinner vi med innan vi ska bege oss hem mot Sverige. Jag kan VARMT rekommendera ett par dagar på Lalandia i sommar! Hade barnen fått välja hade vi aldrig åkt hem igen.
over and out.
 
//Meekatt...
 
https://www.lalandia.dk/sv-se/r%C3%B8dby?utm_source=meekatt&utm_medium=banner&utm_campaign=meekatt
 

7 kommentarer :

  1. Fantastisk bild på Elton i rutschkanan ❤

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder!! Aldrig besökt Lalandia förut men nu bokade jag! Ser ut så härligt ut!!

    SvaraRadera
  3. Vad heter huset ni bor i? Så vi bokar ett likadant. Kalas när svärmor kan få eget rum, hehe.

    SvaraRadera
  4. Tack för pratstunden på Lalandia idag. Du är precis lika härlig i verkligheten som i bloggen och på FB. Det var så härligt att se er mysiga familj. Ni strålar kärlek allihopa! Grattis igen till Elton!

    Kram stalkern i vit bikini. 😂

    SvaraRadera
  5. Bilden på Elton!!! ❤ ❤ Borde bli Lalandias omslagsbild!

    SvaraRadera
  6. Bilden på Elton!!! ❤ ❤ Borde bli Lalandias omslagsbild!

    SvaraRadera
  7. Jag var bara tvungen att kommentera när jag såg fotot på Elton i rutschkanan - så himla härlig bild! Blev varm i hjärtat av den :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!